Wat verstaan jullie onder de term "verzorgpony"?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manou

Berichten: 3375
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:47

Ik vind een verzorgpony een verzorgpony is als het altijd dezelfde pony is en dus niet wisselend zoals op een manege (ik weet dat je ook daar 'vaste' pony's hebt) Ik ga 2 keer per week naar mijn verzorgpony toe, waarvan een keer ik alleen maar uitmest en haar voer, omdat er die dag al een andere verzorgster komt en dan met haar rijd. Maar dat is een beetje wisselend qua tijd, dus geef ik haar eten, omdat ze anders sommige keren om 3 uur al eten zou kriujgen

Rayorgy
Berichten: 380
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Santpoort-noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:52

Ik vind een verzorg pony als je hem mag verzorgen maar dat het nog niet jou paard is, dat de grensen kleiner gelegen zijn dan bij een eigen paard.

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:57

ik heb vier paarden waarvan er eentje ook door iemand anders verzorgt wordt. ik vind het wel belangrijk als ze zo vaak mogelijk komt omdat ze hem ook rijd. ze mag er mee buitenrijden en wedstrijden als ze wil. dus ze mag er best veel mee doen. hij staat in volpension dus ze hoeft niet uit te mesten enzo dus alleen rijden en poetsen.

pink1992
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Wat verstaan jullie onder de term "verzorgpony"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:24

Ik vind dat als je een verzorgpony hebt er echt niet elke dag heen hoeft te gaan, ik ben nu bezig met een eigenaresse van de verzorgpony's die ik waarschijnlijk krijg,en ik hoef dan maar 2 x per week te komen. Clown

Weet iemand overigens nog iemand in Boskoop of Waddinxveen die een verzorgster zoekt voor zijn/haar paarden/pony's?

Bloos

Anoniem

Re: Wat verstaan jullie onder de term "verzorgpony"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:58

Je hoeft toch niet (bijna) elke dag te komen om de pony je verzorgpony te noemen?
Ik verzorg een pony 2 x in de week, omdat de eigenaresse haar op de andere dagen doet.

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Wat verstaan jullie onder de term "verzorgpony"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 16:46

Mensen dit topic is echt uit het stof gekomen, is een topic uit 2004..

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, Belgiƫ

Re: Wat verstaan jullie onder de term "verzorgpony"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:02

Dit topic stamt van 2 jaar geleden, slotje dus.