Welk eigen paard

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Abcdperer
Berichten: 12
Geregistreerd: 12-04-21

Welk eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-21 09:07

Hoi Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik heb nu 7 jaar ervaring en ook ervaring met het doorrijden van een jonge pony. (Jonge pony was mijn verzorgpaardje) heb hier eventueel filmpjes en foto's van maar alleen via pb vanwege privacy.

Nou ben ik aan het twijfelen tussen een paar keuzes. Ik wil graag wel wat gaan springen het liefst ook een keertje een oefencross. Het beleren gaat met goede begeleiding

Een leuke Barock Pinto met mooie bewegingen, sprong en geschikt voor het crossen (zeggen ze) van 2,5 met een cool karakter die al wel wat dingen kent :j zoals longeren en alles van het poetsen en wassen

Een kwpn van 3 met springbloed

Of een leuke D of E pony met wat spring vermogen van een jonge leeftijd

Als je meer info nodig hebt zeg je het maar!
Hopelijk hoor ik snel wat,

Groejtes :D

LiannePuthzy

Berichten: 6959
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Welk eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 09:11

Als je echt wil gaan springen zou ik voor een jong warmbloedpaard gaan met springbloed, of eventueel een e pony

Abcdperer
Berichten: 12
Geregistreerd: 12-04-21

Re: Welk eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-21 09:14

Hoe bedoel je? Kan het ook een paard zijn denk je? Bijv een kruising van een kwpn en een rustiger paard? Ik hoef niet zo zeer heel erg in de springsport. Maar het is wel een must dat het paardje minimaal een meter (uiteindelijk) kan springen :o Hoeft niet meteen maar pas na een tijdje bijv 5 jaar ofzo.

Heeft iemand anders zelf een leuke kruising of een goede tip met leeftijd etc? *D

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 09:16