Geen lessen meer maar wat dan?

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Geen lessen meer maar wat dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 20:16

Hoi, sinds een tijdje ben ik gestopt met paardrijden, alleen mis ik het wel ontzettend erg.
Ik reed nu al een aantal jaar in groepslessen maar toch was dat niet wat ik zocht. Ik wil meer zelf de controle, ik wil echt kunnen leren en vooral plezier hebben in het rijden en alles erom heen. Geen standaard groepslessen meer of überhaupt lessen.
Verzorgpony wordt best lastig vinden. Mijn voorkeur gaat naar leasen maar is dit wel een goed idee? (met leasen ga ik natuurlijk wel lessen ;) )


Anastasia24

Berichten: 2680
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Geen lessen meer maar wat dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 20:19

Ligt eigenlijk aan jouw kostenplaatje per maand. Misschien dat je een pony in halve stal kan hebben, een eigen paard of bruikleen. Een vast bijrijdpaard ergens of vragen op de manege of je een vaste pony mag huren voor een paar dagen. Verzorgpony's, tja, probeer eens op marktplaats een (nette, dus formeel correcte) advertentie te zetten. Misschien ben je wel bereid om een halfuurtje met de bus daarvoor te gaan dan kun je wat verder weg zoeken.

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Re: Geen lessen meer maar wat dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 14:23

Je kan prima leasen, alleen moet je er het geld voor hebben.


Poekkie

Berichten: 7289
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Geen lessen meer maar wat dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 14:27

Misschien eerst eens voor jezelf kijken hoe vaak je wil rijden en hoeveel je er aan uit wil geven? :)

Leasen kan, al is het niet altijd eenvoudig te vinden, maar is een stuk duurder. Eigelijk zonde als je bvb alleen woensdag en zaterdag zou kunnen rijden.

Paardengek in hart en nieren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker