working equitation

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Adjepatatje8

working equitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-19 22:21

hey bokkers ik ben laatst gestart met Working equitation rijden en ben benieuwd of meer mensen dit doen of willen doen.

Ik ben zelf begonnen omdat ik het hele leuke oefeningen vind en ik sommige ook kan gebruiken op bijv buitenrit zoals hekken openmaken vanaf het paard. (deze heb ik gemaakt van 2 staanders en dan de lepels op zn hoogst en dan een touw er tussen hangen).

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit doen. En misschien ervaring hebben met wedstrijden. Mijn eerste wedstrijd heb ik 25 mei en ben benieuwd naar ervaringen van andere en tips voor op wedstrijd/trainen naar wedstrijd.

Tymone

Re: working equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 22:31

Jaaaa ik volg af en toe clinics. Super leuk om te doen. En ze worden er super soepel van

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 22:33

Ik ben ook fan! 2 keer een clinic mogen rijden en ik wil zeker een keer een wedstrijd meerijden

Volg onze dagelijkse updates op ons insta-account tinkerrogan

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 22:43

Adjepatatje8 schreef:
hey bokkers ik ben laatst gestart met Working equitation rijden en ben benieuwd of meer mensen dit doen of willen doen.

Ik ben zelf begonnen omdat ik het hele leuke oefeningen vind en ik sommige ook kan gebruiken op bijv buitenrit zoals hekken openmaken vanaf het paard. (deze heb ik gemaakt van 2 staanders en dan de lepels op zn hoogst en dan een touw er tussen hangen).

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit doen. En misschien ervaring hebben met wedstrijden. Mijn eerste wedstrijd heb ik 25 mei en ben benieuwd naar ervaringen van andere en tips voor op wedstrijd/trainen naar wedstrijd.

Ik wil ook gaan starten, maar in mijn omgeving is t nog niet zo bekend.. Ik vind werken met obstakels soweiso erg leuk! Ben benieuwd naar jullie oefeningen of inspiratie.

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! Bark Innovations Chablis ~ <3

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-19 22:58

Ik heb dan vooral hindernis palen of prikpaaltjes als tonnen - slalom - paal voor ringsteken - omhangen van voorwerp. Ik heb voor de ring een ijzerdraad tot een rondje gebogen en getapt zodat hij niet scherp is. En als stok gebruik ik een lichte stok ooit ergens gevonden bij een bouwmarkt :) ben Idd ook benieuwd

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 23:20

Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Want het bestaat dus uit verschillende onderdelen heb ik begrepen maar ze spreken me niet allemaal aan.

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 23:42

Wat leuk TS! Kom je toevallig 25 mei naar de wedstrijd in Loenen?

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-19 16:01

Marieke33 schreef:

Ja ik ga starten bij de intro

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 22:12

Adjepatatje8 schreef:
Marieke33 schreef:

Ja ik ga starten bij de intro

Leuk!! Ik ook!! *\o/*
En ik weet ook wie je bent nu! :D *\o/* _O-

Als je een keer mee wilt naar de kader training? Super leuk! +:)+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie