Schleich 2019

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xschleichdx
Berichten: 2
Geregistreerd: 14-02-19

Schleich 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-19 10:47

Hoi allemaal! Ik heb ff dit onderwerp aangemaakt omdat er veel mensen een mening over hebben, de schleich paarden van 2019 :) wat vinden jullie van de nieuwe schleich collectie? Ik weet het eigenlijk niet! Ik vind veel paarden wel ‘oke’ maar bv de hele witte hengst, vind ik dan weer TE wit zeg maar! (Geen schaduwen enz)

Laat asjeblieft je mening hier voor achter!
X


Svadilfari1

Berichten: 697
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:54

https://youtu.be/W0Nj3IOUV8A Zoals hier gezegd wordt het witte paard doet aan een pkaymobike paard denken door gevrek aan schaduw etc. wat ik zekf jammer vind zijn de paarden met de manen of staart in vlechtjes. Ben een ( volwassen )liefhebber maar als kind had ik dat ook niet leuk gevonden trouwens. Ik spaar enkel koudbloeden en dan wil ik ze ook nog mooi vinden. Zodoende via marktplaats wat oudere modelen bemachtigd zoals de tinker merrie uit 2003.

Das Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!

HappyHorse4

Berichten: 78
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: op de wereld ;)

Re: Schleich 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 15:18

Eerlijk?
Simpelweg verschrikkelijk.. Op de plaatjes lijken de wedstrijdfries en de hannoveraan(?) Met bordeau rode spulletjes, nog wel redelijk.. in het echt vallen ze vies tegen. De fries is qua model wel prima, maar de bandages (wit, geschilderd op zwart) zijn niet eens goed wit. De hannoveraan lijkt mooi, maar het hoofd is enorm hoekig.
Nog niet eens gehad over de rest..

Dit zou natuurlijk goed kunnen verschillen per winkel, in welke conditie ze binnenkomen. Maar ja, ik hou het bij de oudjes :j

Horses are like dreams, but better.

Tinkyster

Berichten: 1
Geregistreerd: 07-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:17

ik vind ze een stuk minder mooi dan de oudere paarden maar de fries met de bandages en het oornetje vind ik er noch wel leuk uitzien


ik heb alleen gehoord dat hij helemaal
niet zo mooi is als hij/zij lijkt :(


Svadilfari1

Berichten: 697
Geregistreerd: 28-07-17

Re: Schleich 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 21:23

Ik heb ze onlangs staan te bekijken inger echt. Het is net of verhoudingen hoofden en de ogen anders zijn en de structuur van de vacht waardoor ze meer speelgoed zijn dan bijna echt

Das Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers