Wedstrijden?

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-19 12:06

Hoi leuk dat je dit forum leest! Ik heb niet veel ervaring met paardrijwedstrijden want ik heb me er nooit echt in verdiebd. Nu heb ik dus de vraag wanneer je het beste kan beginnen met wedstrijden rijden? Dan bedoel ik welke leeftijd? :)

A horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will never no.


Kaitlyn

Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 12:11

Leeftijd maakt niet zoveel uit. Sommigen zijn 6 als ze beginnen, anderen pas 40 bijvoorbeeld. Belangrijk is dat je er als combinatie klaar voor bent om te gaan starten.

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-19 12:13

Kaitlyn schreef:
Leeftijd maakt niet zoveel uit. Sommigen zijn 6 als ze beginnen, anderen pas 40 bijvoorbeeld. Belangrijk is dat je er als combinatie klaar voor bent om te gaan starten.

Oke dankjewel! :)

A horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will never no.


Esmee_RS

Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 12:17

Ik zie dat je op Manege De Nieuwe Oranjehoeve rijdt, daar ben ik ook begonnen met rijden :) Ze organiseren hier toch regelmatig onderlinge wedstrijden? Dat is in ieder geval erg leuk om mee te beginnen!

xSas
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-01-19

Re: Wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:44

Hoi! Leeftijd maakt inderdaad niet zoveel uit! Vanaf je 18e moet je echter wel bij de paarden starten :)

xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-19 12:43

xSas schreef:
Hoi! Leeftijd maakt inderdaad niet zoveel uit! Vanaf je 18e moet je echter wel bij de paarden starten :)

Bedankt :j

A horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will never no.

Safjelove
Berichten: 110
Geregistreerd: 16-11-17

Re: Wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 11:00

Gewoon met onderlinge wedstrijdjes op de manege beginnen. Dan kan jezelf steeds verder gaan. Ook belangrijk dat je pony en jij op een goed niveau zitten en uiteraard dat het goed klikt.

Mere, voor altijd in mijn hart

xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-19 10:57

Safjelove schreef:
Gewoon met onderlinge wedstrijdjes op de manege beginnen. Dan kan jezelf steeds verder gaan. Ook belangrijk dat je pony en jij op een goed niveau zitten en uiteraard dat het goed klikt.

Ja ik heb de wedstrijd gereden en mijn pony was echt heel braaf! :) Ik ben net niet in de prijzen gevallen maar ik vond het wel echt leuk om te doen! :j

A horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will never no.

Esmee_RS

Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 11:55

Wat leuk! Op wie zat je? :)

xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-19 13:16

Esmee_98 schreef:
Wat leuk! Op wie zat je? :)

Ik zat op Vin mijn lievelingpony! <3

A horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will never no.

SasX
Berichten: 4
Geregistreerd: 05-02-19

Re: Wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:14

Gewoon lekker beginnen met de f-proefjes van FNRS op je manege :) Ik denk te lezen dat je een eigen paard hebt, leeftijd maakt inderdaad niet uit. Je moet pas starten als je er klaar voor bent en of je nou 10 of 17 bent maakt niet uit

xelinexx

Berichten: 46
Geregistreerd: 29-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-19 10:58

SasX schreef:
Gewoon lekker beginnen met de f-proefjes van FNRS op je manege :) Ik denk te lezen dat je een eigen paard hebt, leeftijd maakt inderdaad niet uit. Je moet pas starten als je er klaar voor bent en of je nou 10 of 17 bent maakt niet uit

Hallo nog bedankt voor je reactie. Ik reageer een beetje laat :D Maar ik heb mijn eerste wedstrijd gedaan het ging best wel god jammer genoeg niet in de prijzen gevallen maar het was wel heel leuk! Ik heb jammer genoeg geen eigen paard maar ik heb wel een verzorgpaard ;)

A horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will never no.

maddexx
Berichten: 8
Geregistreerd: 28-01-19

Re: Wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 12:37

als je gaat beginnen met wedstrijden buiten je manege zal ik binnen starten daar is toch wat minder afleiding....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 7 bezoekers