Koerijden, wat vinden jullie?

Moderators: Sica, Neonlight, balance

 
 
Simoontje04
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-01-18

Koerijden, wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-18 15:51

Hoii,
Ik ben Simone en woon op een boerderij. Ik heb een eigen pony, maar vanwege rugklachten kan ik daar niet op rijden. En nou ben ik, als ik tijd heb, best veel met onze pinken (grotere, oudere kalveren) bezig. Ik heb zelf ook echt een geweldige koe, waar ik toen ze nog pink was, rond een jaar, toen ze lag weleens op gezeten heb. Als ze opstond sprong ik er altijd meteen af. Ondertussen is ze 5 jaar. Maar ik vraag me af, wat vinden jullie eigenlijk van koe/pink rijden? Ik vind het zelf niet zielig zolang je het rustig opbouwt en ze niet gaat overvallen door er zomaar op te gaan zitten. En ik zou zelf ook niet met zadel rijden, gewoon met een halster, meer niet. (en cap natuurlijk)


Amado
Berichten: 1323
Geregistreerd: 22-01-15

Re: Koerijden, wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:58

Ik zie t probleem er niet van in hoor, je kunt alleen geen springkoe verwachten :p

Amado <3 samen sinds 02-10-2015

Lumi

Berichten: 4427
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Koerijden, wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:59

Ik zou zeggen, gewoon proberen. En dan wil ik wel het resultaat zien _O-


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

Pandora2
Berichten: 19831
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:08

Als je niet rijdt op je pony wegens rugklachten, zou ik alvast niet op een koe gaan zitten }> :+
Of is het de pony die rugklachten heeft ?

Oehlala
Berichten: 4292
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Koerijden, wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:10