Conditietraining

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Simoontje04
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-01-18

Conditietraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 15:42

Hoi, misschien kennen jullie me wel van mijn topic "Dikke pony, iemand tips?" ik vertel kort wat over mijn pony, als je het hele verhaal wil horen lees dan de andere topic of stuur me een pb, ik reageer zo snel mogelijk! Nou, ik heb dus een eigen pony en zijn naam is Karel. Hij is 8 jaar oud en hij heeft een hele dikke buik. Ik logeer nu bij de buurvrouw en daar halen we zijn pijn in zijn rug weg. (meer info pb of andere topic ) In ieder geval wordt zijn buik door het werken minder en hij krijgt ook een betere conditie. Maat dat gaat zo langzaam, dat ik dacht dat mensen mij misschien wel zouden kunnen helpen. Ik kan niet op hem rijden, met longeren zijn er wat probleempjes, dus alles moet aan de hand. Niet te lang achter mekaar, niet langer dan een uur als het kan, want hij heeft een slechte concentratie en ik heb ook school. Oh en als ik heel eerlijk moet zijn gaat het me niet alleen om zijn conditie, maar ook om de mijne, want die staat ook op 0.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!


jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:47

Tijd geven. Hoe frustrerend het ook is, tijd geven. Wandelen is goed voor de conditie van beide, als dat niet buiten kan dan op het erf.

Simoontje04
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-01-18

Re: Conditietraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 15:48

Bedankt!

JustMeI2

Berichten: 144
Geregistreerd: 01-05-18
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:49

Zoals jumpyhorse al zegt, wandelen!
Dat (en longeren) is denk ik het meest effectieve wat je kunt doen. (er zullen nog wel een paar andere zijn)
Misschien kun je zelf gaan hardlopen en toewerken dat jullie dat samen gaan doen? Karel aan de hand en dan rennen! :P

Simoontje04
Berichten: 107
Geregistreerd: 06-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 16:11

JustMeI2 schreef:
Zoals jumpyhorse al zegt, wandelen!
Dat (en longeren) is denk ik het meest effectieve wat je kunt doen. (er zullen nog wel een paar andere zijn)
Misschien kun je zelf gaan hardlopen en toewerken dat jullie dat samen gaan doen? Karel aan de hand en dan rennen! :P

Ja dat is precies wat ik dacht!. Maar hoe moet ik dat dan op opbouwen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 4 bezoekers