Ponykamp

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
irislouws
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-07-18

Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 14:40

Hoi!
Ik ga deze zomer op ponykamp, ik heb er heel veel zin in. Maar ponykamp is best duur. Ik zoek daarom een plekje waar ik wat bij kan verdienen. Bijv: stallen uitmesten. Alle beetjes helpen dus kleine klusjes zijn ook goed!
Het liefst in (flevoland) creil, rutte, bant, emmeloord en die richting. Ik heb alleen een fiets.
Weet iemand nog een plekje waar ik eventueel kan vragen?
Ps: ik ben 12 jaar.


Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:44

Ik denk dat je misschien nog iets te jong bent voor werk in de paarden, een van de enige bijverdiensten voor jouw leeftijd is een folderwijk nemen :)

Ejelaleen v. King Kolibrie x Voltaire
Schilderijen in opdracht!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18120
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:32

Na overleg sluiten wij dit topic omdat de TS aangeeft dat ze 12 jaar is en de wettelijk bepaalde minimum leeftijd om betaalde klusjes te mogen doen 14 jaar is. Daarnaast hoort een aanvraag als deze thuis op de Boktmarkt en daar kunnen wij het topic niet naartoe verplaatsen. Hoe dan ook, wie overweegt om klusjes te gaan doen: vraag eerst eens aan familie, buren of mensen die jij en je ouders goed kennen of iets met hun kunt afspreken zodat het in te veel ik mogelijke ervaring kan zijn :).

We see things as we are, not as they are
- Anaïs Nin


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers