Ervaring online bestellen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
4leggedmates

Berichten: 281
Geregistreerd: 16-09-16
Woonplaats: In de wei

Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-18 21:52

Hoi!

Ik ben op zoek naar een nieuw wedstrijdshirt, en nu heb ik de perfecte gevonden.
Echter heb ik nog nooit iets bij deze shop besteld en wilde ik vragen of iemand hier er ervaring mee heeft.

Het gaat om deze webshop: https://www.athleteshop.nl/

BVD :o

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 21:53

Ik heb er al verschillende keren iets besteld en ze zijn heel betrouwbaar (.be site). Gewoon doen dus ;-)...

4leggedmates

Berichten: 281
Geregistreerd: 16-09-16
Woonplaats: In de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-18 22:00

maximuss schreef:
Ik heb er al verschillende keren iets besteld en ze zijn heel betrouwbaar (.be site). Gewoon doen dus ;-)...


Bedankt! Fijn om te weten :)

suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 22:15

En ik zeg niet doen! Ik heb eind maart een bestelling gedaan voor 3 shirts van Horka en die waren volgens de site voorradig. De volgende dag kreeg ik al een mail dat ze niet voorradig waren en dat het uitleveren een week langer ging duren. Prima, maar na een week nog niets ontvangen of gehoord. Gebeld, wordt niet opgenomen alleen zo'n muziekje, al sta je 20 minuten in de wacht. Gemaild en 3 dagen later reactie. Ik zou ze uiterlijk dan en dan ontvangen. Helaas, die dan en dan moeten nog komen. Weer gebeld en na ruim 30 minuten kreeg ik iemand aan de lijn, dit was 2 mei. Ze zouden de bestelling ongedaan maken en het geld terugstorten. Helaas moet ik het geld nog steeds krijgen...... en ik ben niet de enige volgens deze sites;

https://nl.trustpilot.com/review/athleteshop.nl
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 9&t=149092

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 22:34

Ik heb bij de belgische site al een bestelling of 6 gedaan en altijd vlot en op tijd...

4leggedmates

Berichten: 281
Geregistreerd: 16-09-16
Woonplaats: In de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 15:16

suffie schreef:
En ik zeg niet doen! Ik heb eind maart een bestelling gedaan voor 3 shirts van Horka en die waren volgens de site voorradig. De volgende dag kreeg ik al een mail dat ze niet voorradig waren en dat het uitleveren een week langer ging duren. Prima, maar na een week nog niets ontvangen of gehoord. Gebeld, wordt niet opgenomen alleen zo'n muziekje, al sta je 20 minuten in de wacht. Gemaild en 3 dagen later reactie. Ik zou ze uiterlijk dan en dan ontvangen. Helaas, die dan en dan moeten nog komen. Weer gebeld en na ruim 30 minuten kreeg ik iemand aan de lijn, dit was 2 mei. Ze zouden de bestelling ongedaan maken en het geld terugstorten. Helaas moet ik het geld nog steeds krijgen...... en ik ben niet de enige volgens deze sites;

https://nl.trustpilot.com/review/athleteshop.nl
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 9&t=149092


Hm er staan inderdaad wel echt hele slechte reviews :?

JorineV
Berichten: 1091
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Gouda

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:39

Vorig jaar iets bij besteld. Ging niet vlekkeloos, de beschrijving of foto klopte niet waardoor ik net een ander product ontving dan ik besteld dacht te hebben. Werd keurig opgelost.

roosjenat

Berichten: 1489
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:41

Doe het niet!. Ik heb hier 2 maand geleden laarzen besteld maar elke keer werd de levertijd veranderd. Na 1.5 maand bestelling maar geannuleerd. Had gelukkig wel achteraf betalen aangeklikt. Levertijd zou 3 dagen zijn..

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:49

Aan de reviews die te zien zijn op facebook zeg ik niet doen

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:00

Volgens mij heb ik mijn longboard daar besteld. Was via PostNL.
Kwam ten eerste vrij laat aan en de bezorger was ook niet de vriendelijkste aan de telefoon omdat ik eerst niet opnam, en toen ik opnam hoorde ik heel vaag 'Helloo? Hello? Hellooo?' dus ik dacht dat het een grap was en legde terug af.
Krijg ik daarna een voicemail, was het dus de man die mijn board kwam leveren... Sprak in zo gebroken Nederlands dat ik hem bijna niet verstond.
Oorspronkelijk wou ik mijn board op een afhaalpunt laten leveren, dat adres had ik dus ingegeven. Blijkt dat dat helemaal geen afhaalpunt was? Terwijl het dus wel op hun site stond.
Kreeg ik dus een hele tirade over mij heen waarom ik niet opnam en waarom ik het daar had laten leveren en blablabla, maar echt agressief bijna dat ik niet eens durfde te zeggen waar ik woonde. :+
Uiteindelijk zei hij dat hij het niet meer kwam leveren of iets in die aard en dat ik maar contact moest opnemen met het infopunt ofzo.

Al bij al had ik geluk dat een klasgenoot van mij daar ook werkte en heeft die ervoor gezorgd dat ze mijn board wel gewoon thuis zijn komen brengen... Heb het dus uiteindelijk wel gewoon gekregen maar wat een gedoe zeg. Persoonlijk zou ik er niet meer snel bestellen. :+

suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:29

Gisteravond weer gemaild wanneer ik mijn geld kon verwachten. Echt een heel onpersoonlijke mail van 2 zinnen terug met als reactie dat ik niet zo ongeduldig moet zijn........morgen staat het geld op mijn rekening. We wachten af.

JoosTsjal

Berichten: 6
Geregistreerd: 15-05-18

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 14:09

ik zou het niet doen, aan de slechte reviews te lezen. hier en op Facebook.

Josien_

Berichten: 9003
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 14:12

roosjenat schreef:
Doe het niet!. Ik heb hier 2 maand geleden laarzen besteld maar elke keer werd de levertijd veranderd. Na 1.5 maand bestelling maar geannuleerd. Had gelukkig wel achteraf betalen aangeklikt. Levertijd zou 3 dagen zijn..


Zelfde ervaring hier, maar dan met een deken. Annulering was dan wel weer snel geregeld.

4leggedmates

Berichten: 281
Geregistreerd: 16-09-16
Woonplaats: In de wei

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-18 16:31

Oei ik denk dan dat ik ervan afzie inderdaad, weet iemand een niet al te dure en betrouwbare site met leuke wedstrijdshirtjes? :+

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 16:51

Zat www.athleteshop.nl laatst niet in een uitzending van Radar? Was niet zo positief, de ervaringen met deze webshop....

suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:47

Doe het echt niet hoor, zelfs voor het terugstorten van mijn geld krijg ik het ene smoesje na het andere. Eerst; het waren nog geen 7 werkdagen, nu weer dat er drukte is op de afdeling en dat het voor volgende week staat ingepland.

suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:18


JorineV
Berichten: 1091
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:23

suffie schreef:
Ik wilde dit toch nog even delen. Kon ook niet anders met zoveel negatieve ervaringen.......

https://www.athleteshop.nl/


Huh wat wil je nu precies delen..? Iets fout gegaan met de link? Of alleen een schopje?

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:24

Als je de link opent ziet dat het over faillissement gaat

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:00


Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaring online bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 13:16

Ik heb er begin dit jaar nog een zadeltje gekocht, geen problemen gehad met de levering gelukkig.