D pony kopen of niet?!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anoukieS
Berichten: 2
Geregistreerd: 17-06-18
Woonplaats: Ergens in Zeeland

D pony kopen of niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-18 16:22

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ik mag dus een eigen pony van mijn ouders 8-) maar ik heb dus een hele leuke pony gezien van 1.43 ikzelf ben 1.64, 13 jaar en weeg 50 kilo ik ga niet heel veel meer groeien ik denk dat ik rond de 1.70 word maar zou ik dan nog op hem passen qua lengte? Ik wil hem niet wegdoen puur omdat ik te groot ben :o wat zouden jullie doen? Alvast bedankt!

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: D pony kopen of niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:24

Ik zou als ik jou was eerder kijken naar iets van een e-pony/klein paard.
Dan wordt je niet snel te groot, Wellicht dat je namelijk nog wel meer gaat groeien, niet alleen in de lengte maar ook je vrouwelijke vormen kunnen nog tot je 20e uit gaan komen.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:25

Ik zou gaan voor een wat grotere pony als je 1.70 wordt.
Dan is minimaal een pony van 1.50 mooier.

Brainfail

Berichten: 1438
Geregistreerd: 24-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:26

Ik denk dat dat ook een beetje van de pony afhangt, als je een bredere pony hebt dat het wel meevalt.
Je moet dan geen iel ding kopen in elk geval. En dan zou ik eerder voor een grote D kijken van 1,48.

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:27

Denk dat je jezelf moet afvragen of je eerder een ponyruiter vindt of een paardruiter?
Ik ben 31 en 1m68 en als ik mij ergens niet comfortabel op vind, dan is het wel een paard :) Ik hou er van om lekker dicht bij de grond te zijn :') Als je 't over een fjord heb oid en je bent er helemaal waus van, dan is dat toch helemaal prima?

anoukieS
Berichten: 2
Geregistreerd: 17-06-18
Woonplaats: Ergens in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-18 16:34

Dankjewel allemaal voor het snel reageren *\o/* tegen mij werd altijd gezegd dat de ponytijd de leukste is dus wil wel graag daar rijden zolang het kan. het is trouwens een new forest niet heel breed maar ook niet heel dun denk gewoon normaal gebouwd. Ik denk dat ik ook ga kijken naar grote D’s en kleine E ponys zodat ik er altijd op kan blijven rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:43

Als je 170 wordt zou ik kijken naar een leuke E-pony! Als je dan wedstrijden wilt rijden en je moet op je 18e naar de paarden kan je ook nog gewoon lekker meekomen :)
En met een E-pony heb je ook niet het risico dat je toch ineens gaat groeien en je hem dan alsnog weg moet doen.

(Ik heb zelf weinig ponies gereden, en paarden zijn ook leuk hoor :P ;) )