Ponykamp manege laarbrug

Moderators: Melissa0304, RianneH, Neonlight, Ymor, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lisa_ssg

Ponykamp manege laarbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-18 13:03

Hyy, ik ga met een vriendin dit jaar op ponykamp bij maneg laarbrug ;) we zijn hier beide nog nooit geweest is iemand hier al wel een keer geweest? :) en hoe zijn de paarden daar? Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd van dit normale ponykamp? Wij zijn beide dan 14 :j en hoe is de eerste dag? Hebben ze dan al een indeling op welk paard of pony je zit? Of mag je zelf een voorkeur op geven? En wordt je op niveau ingedeeld? En ga je ook veel galopperen en een snel tempo?<3 wij hebben er ontzettend veel zin in! In welke week gaan jullie? :) heel erg bedankt als jullie een reactie hier op plaatsen xxx

meikexlilo

Re: Ponykamp manege laarbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:33

welke week gaan jullie? ik ga ook!

Lisa_ssg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-18 10:50

meikexlilo schreef:
welke week gaan jullie? ik ga ook!

Wij gaan van 22 juli tot 28 juli <3 jij? :)

meikexlilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 16:56

ik ga 5 augustus **\O/**

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 17:35

Ik ben er vroeger 1 keer op kamp geweest. Vond het toen best gezellig :)
Veel rijden en wedstrijden gedaan.
Paard waar ik op reed was ook leuk maar die is er niet meer geloof ik.

Maar ben de jaren ervoor en erna weer naar rc het fjordenpaard geweest. (Niet alleen fjorden) vond laarbrug te manege achtig. En bij het fjordenpaard ga je elke dag 2 uur buiten rijden en geen lessen. En een dagtocht van 5 uur dat vond ik leuker

♥ Albasini van het Kesterveldhof (verkocht)
♥ Floria - Carla (Oscar x Ekstein) (verkocht)
♥Floyd (Ansgar Skellerod x Kaspar) (verkocht)
rip HARRY Y;( 11-01-2012)

Lisa_ssg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 19:55

Jodi93 schreef:

Maar ben de jaren ervoor en erna weer naar rc het fjordenpaard geweest. (Niet alleen fjorden) vond laarbrug te manege achtig. En bij het fjordenpaard ga je elke dag 2 uur buiten rijden en geen lessen. En een dagtocht van 5 uur dat vond ik leuker

Dankjewel! Daar zouden we eerst ook heen gaan alleen de slaapzaal en het maar een keer rijden viel een beetje tegen en toen kwamen we laarbrug tegen <3 allen het galloperen en de lange buiten rit daar leek ons ook erg leuk bij t fiordenpaard :)

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:18

Lisa_ssg schreef:
Jodi93 schreef:

Dankjewel! Daar zouden we eerst ook heen gaan alleen de slaapzaal en het maar een keer rijden viel een beetje tegen en toen kwamen we laarbrug tegen <3 allen het galloperen en de lange buiten rit daar leek ons ook erg leuk bij t fiordenpaard :)

Nou bij laarbrug doe je niet veel meer hoor. Rijdt je 2x een uur.. vond dat saaier haha. Ik vond de slaapzaal bij fjordenpaard super gezellig! Altijd lol met zijn allen.

Ieder zijn ding natuurlijk :)
Veel plezier in ieder geval!

♥ Albasini van het Kesterveldhof (verkocht)
♥ Floria - Carla (Oscar x Ekstein) (verkocht)
♥Floyd (Ansgar Skellerod x Kaspar) (verkocht)
rip HARRY Y;( 11-01-2012)

merelxsuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 12:51

Heyy!

Ik ben met mn nichtje 3 jaar achter elkaar geweest! Superleuk, maar we hebben gemerkt dat we nieuwe dingen willen ontdekken en gana nu even naar een andere stal (wel in die buurt overigens) ik vind het een superleuke stal, sochtends pony's zonderzadel van de weide halen en savonds wegbrengen is misschien wel mn fsvoriete bezigheid! Ook de wedstrijdjes vind ik wel leuk! Ik zou zeggen, geniet!

Lisa_ssg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-18 18:39

merelxsuri schreef:
Heyy!

Ik ben met mn nichtje 3 jaar achter elkaar geweest! Superleuk, maar we hebben gemerkt dat we nieuwe dingen willen ontdekken en gana nu even naar een andere stal (wel in die buurt overigens) ik vind het een superleuke stal, sochtends pony's zonderzadel van de weide halen en savonds wegbrengen is misschien wel mn fsvoriete bezigheid! Ook de wedstrijdjes vind ik wel leuk! Ik zou zeggen, geniet!

Dankjewel jij ook! :)

brittkalijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 19:51

Hey!

Ik ben er vorig jaar geweest en vond het super leuk! Zat keus in paarden.
De ene doodbraaf, de ander moet nog het een en ander leren. Maar vooral allemaal vrij nuchter vond ik. En allerlei verschillende maatjes, pony's en paarden. Je mag wel aangeven wat voor soort paard je wil, een lieve of een lastige enz.
Ik was bij het tienerkamp waarbij de gemiddelde leeftijd denk ik 14 was. Bij een gewoon kamp geen idee.

Dit is mijn ervaring: Je wordt niet ingedeeld op niveau, alles gaat door elkaar, ik denk aan de hand van de paarden ingedeeld. Elke groep doet gwn de drie gangen en springen. Als je iets niet durft is het ook goed. Met de buitenritten ga je sowieso een paar keer in galop, maar ook wel even in rengalop. Smalle paadjes met takken doe je meestal in stap en soms in draf.
Er is ook een dagtocht, die vond ik super leuk in een mooie omgeving.
Op het einde zijn er wedstrijdjes, dan heeft de leiding je wel ingedeeld op niveau. De een rijdt B dressuur en 60 cm springen, de ander L dressuur en weer een ander springt 30 cm. Zo is het voor iedereen leuk!

Ik twijfel of ik ga, ben dan namelijk 18 dus misschien te oud.. vond het wel super leuk vorig jaar!!
En ik was er vorig jaar trouwens met Merel en dr nicht haha

Lisa_ssg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-18 21:01

brittkalijn schreef:
Hey!

Ik ben er vorig jaar geweest en vond het super leuk! Zat keus in paarden.
De ene doodbraaf, de ander moet nog het een en ander leren. Maar vooral allemaal vrij nuchter vond ik. En allerlei verschillende maatjes, pony's en paarden. Je mag wel aangeven wat voor soort paard je wil, een lieve of een lastige enz.
Ik was bij het tienerkamp waarbij de gemiddelde leeftijd denk ik 14 was. Bij een gewoon kamp geen idee.

Dit is mijn ervaring: Je wordt niet ingedeeld op niveau, alles gaat door elkaar, ik denk aan de hand van de paarden ingedeeld. Elke groep doet gwn de drie gangen en springen. Als je iets niet durft is het ook goed. Met de buitenritten ga je sowieso een paar keer in galop, maar ook wel even in rengalop. Smalle paadjes met takken doe je meestal in stap en soms in draf.
Er is ook een dagtocht, die vond ik super leuk in een mooie omgeving.
Op het einde zijn er wedstrijdjes, dan heeft de leiding je wel ingedeeld op niveau. De een rijdt B dressuur en 60 cm springen, de ander L dressuur en weer een ander springt 30 cm. Zo is het voor iedereen leuk!

Ik twijfel of ik ga, ben dan namelijk 18 dus misschien te oud.. vond het wel super leuk vorig jaar!!
En ik was er vorig jaar trouwens met Merel en dr nicht haha

Haha leuk! Dankjewel :) op wie zat je? En vond je hem of haar leuk en wat voorn karakter had hij of zij :)

Lisa_ssg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-18 22:13

Weet iemand ook of je mag kiezen bij wie je in de groep tijdens de activiteiten en het rijden komt? aangezien wij dat heel graag willen :)

Lisa_ssg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 10:15

Iemand nog meer ervaring? <3

brittkalijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 07:26

Ik reageer dan nog maar een keertje hihi.
Ik zat eerst op Amy, die was beschikbaar gesteld door een pensionklant. Was een hele vrolijke pony, maar hij had geen rem hihi.... en een ander meisje zat op Boefje maar vond die een beetje eng want hij is heel groot. Toen zat ik dus op Boefje en dat was eeecht een schat. Buiten super betrouwbaar! Binnen soms een beetje lui maar kei braaf. Springen vind die stom ;) hij loopt achter je aan zonder dat je hem moet vasthouden

Wij mochten niet kiezen bij wie we in de groep kwamen. Je leert iedereen gauw kennen dus ik vond dat helemaal niet erg.

Lisa_ssg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-18 09:21

brittkalijn schreef:
Ik reageer dan nog maar een keertje hihi.
Ik zat eerst op Amy, die was beschikbaar gesteld door een pensionklant. Was een hele vrolijke pony, maar hij had geen rem hihi.... en een ander meisje zat op Boefje maar vond die een beetje eng want hij is heel groot. Toen zat ik dus op Boefje en dat was eeecht een schat. Buiten super betrouwbaar! Binnen soms een beetje lui maar kei braaf. Springen vind die stom ;) hij loopt achter je aan zonder dat je hem moet vasthouden

Wij mochten niet kiezen bij wie we in de groep kwamen. Je leert iedereen gauw kennen dus ik vond dat helemaal niet erg.

Haha dankjewel! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie