Raar paardengedrag

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Raar paardengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-17 15:10

Hee ^^

Mij leek het wel iets om een topic te maken waar raar paardengedrag gedeeld kan worden. Soms zit er namelijk een verklaring aan vast, die andere bokkers je dan weer uit kunnen leggen, of we kunnen gewoon samen lachen om bepaalde clowns :+

Ik begin wel. Wij hebben op de manege een Haflingerruin, die ineens heel graag achter de Shetlanderruin aanwilde :+ ‘s Zomers hebben ze met zijn allen buiten gestaan, dus het is niet dat ze totaal onbekend zijn voor elkaar. (Staan vaker buiten, no worries) ‘s Zomers trok hij totaal niet naar hem toe en nu staan ze in kleinere groepjes buiten en staan ze niet samen. Dus waarom hij hem ineens super interessant vindt?:’)

Groetjes ^^

~ The comeback is always stronger than the setback ~


Irene793
Berichten: 267
Geregistreerd: 04-08-17

Re: Raar paardengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:07

Mijn pony laat altijd een scheet als ik zijn achterhoeven uitkrap. Is mss wel heel normaal?

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:11

Irene793 schreef:
Mijn pony laat altijd een scheet als ik zijn achterhoeven uitkrap. Is mss wel heel normaal?


Haha die van mij doet dat ook! Grappig!

stitchlover

Berichten: 2600
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:26

Die van mij vindt het fijn en rustgevend om zijn tong uit te steken, tussen zijn voortanden te klemmen en daarna met zijn tong over mijn hand te wrijven. Hij vind het helemaal geweldig als ik zijn tong dan ook zachtjes masseer.

Nog nooit eerder een paard zien doen :')

Ushi Rust zacht 01-12-2011
Stitch Professioneel grasmaaier
Busted B+13 / L1+14/ L2+12/ M1+20/ M2+10/ Z1+18/ Z2+15/ ZZ-L+13/ ZZ-Z+11/ PSG+5/ InterI+3
Murphy Basis

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:27

stitchlover schreef:
Die van mij vindt het fijn en rustgevend om zijn tong uit te steken, tussen zijn voortanden te klemmen en daarna met zijn tong over mijn hand te wrijven. Hij vind het helemaal geweldig als ik zijn tong dan ook zachtjes masseer.

Nog nooit eerder een paard zien doen :')


Whahaha, het klinkt hilarisch.

Die van mij vindt het fantastisch om op beton te plassen.. Elke keer dat hij op de poetsplaats staat gaat hij dan ook echt plassen. Én kreunen, zo lekker is het :')

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

JudithGigi

Berichten: 4160
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:49

stitchlover schreef:
Die van mij vindt het fijn en rustgevend om zijn tong uit te steken, tussen zijn voortanden te klemmen en daarna met zijn tong over mijn hand te wrijven. Hij vind het helemaal geweldig als ik zijn tong dan ook zachtjes masseer.

Nog nooit eerder een paard zien doen :')


Whahaha, oke dan _O-

Hier niet zo heel veel bijzonders.. Die van mij is helemaal verzot op mijn dierenarts en hoefsmid.. Dat zie je wel niet vaak :=

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:46

freetorun schreef:
stitchlover schreef:
Die van mij vindt het fijn en rustgevend om zijn tong uit te steken, tussen zijn voortanden te klemmen en daarna met zijn tong over mijn hand te wrijven. Hij vind het helemaal geweldig als ik zijn tong dan ook zachtjes masseer.

Nog nooit eerder een paard zien doen :')


Whahaha, het klinkt hilarisch.

Die van mij vindt het fantastisch om op beton te plassen.. Elke keer dat hij op de poetsplaats staat gaat hij dan ook echt plassen. Én kreunen, zo lekker is het :')



Hahahaha wat? Dat klinkt dus ook hilarisch :)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Raar paardengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:41

Een paard wat kwaak als een eendje had ik pas gezien. Iemand eerder zoiets gezien?

Be happy eat a snackkie

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Raar paardengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-17 10:49

Nog een rare. Paard dat babyolie lekker vindt. Ik had een staart ontklit, dus hand rook naar babyolie, ik ging hem aaien en toen begon hij te likken :’)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Dromer01

Berichten: 43
Geregistreerd: 31-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:51

LilChar schreef:
Irene793 schreef:
Mijn pony laat altijd een scheet als ik zijn achterhoeven uitkrap. Is mss wel heel normaal?


Haha die van mij doet dat ook! Grappig!


De mijne ook :')

Irene793
Berichten: 267
Geregistreerd: 04-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:24

Kairos schreef:
Nog een rare. Paard dat babyolie lekker vindt. Ik had een staart ontklit, dus hand rook naar babyolie, ik ging hem aaien en toen begon hij te likken :’)


Die van mij is gek op banaan. Daar doet hij een moord voor!

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Raar paardengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-17 12:48

Vandaag hadden we er weer een. Staarde doodleuk naar een punt alsof er iets was. Leek wel bezeten, want ze bleef banketstaaf staan kijken, terwijl er niets was. Ze was ook de enige die het deed, zeg maar :')

~ The comeback is always stronger than the setback ~

FennyPower

Berichten: 1446
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: Raar paardengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:01

Wanneer je op stapt , en de eerste paar stappen alleen maar een heel hard stinkend geluid hoort haha

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /


nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Raar paardengedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 07:43

Mijn paard vind pecannoten heel lekker, weet niet of alle paarden dit vinden. (heb hem er maar een paar gegeven)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers