Vriendin met laag budget

Moderators: balance, Sica, Neonlight

 
 
Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Vriendin met laag budget

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 14:26

Hallo mensen,

Ik wil samen met mijn vriendin op ponykamp (lekker vroeg :j ) In de meivakantie of zomervakantie van 2018. Dit jaar betalen mijn ouders voor het grote deel mijn ponykamp ( *\o/* ) , omdat ik niet op skireis ga met school. Maar mijn vriendinnetje wil maximaal 200 euro uitgeven en echt niet meer. Alleen voor 200 euro kan je in deze periodes geen fatsoenlijk kamp vinden, want ik wil geen dagkamp en het liefst langer dan 5 dagen.

Ik heb al wat rondgekeken maar voor 200 euro is er haast niets. Ik wil heel graag wel op kamp, maar ik vindt het stom als ik zonder haar ga . Alleen ik vindt het ook onzin om niet te gaan omdat ze niet meer dan 200 euro wil uitgeven. Dus wat zouden jullie doen?


Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 14:29

Ik weet niet hoe oud je vriendin is...maar mei is nog ver weg...voor die tijd genoeg ruimte om nog wat te verdienen toch? Zoek samen een baantje of doe klusjes thuis...

Zoek een leuk kamp uit en laat haar daar de info over zien...dan weet ze waarvoor ze werkt

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Vriendin met laag budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 14:38

Misschien kun je dat ook aan je vriendinnetje uitleggen? Dat er met dat budget bijna niks mogelijk is?

Verder ga ik mee met mijn voorganger!

Kijk trouwens eens op www.eekwal.nl. Heel erg leuk kamp en eventueel voor je vriendinnetje ook nog wel betaalbaar denk ik! :)

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 14:57

Vleddertje1 schreef:
Ik weet niet hoe oud je vriendin is...maar mei is nog ver weg...voor die tijd genoeg ruimte om nog wat te verdienen toch? Zoek samen een baantje of doe klusjes thuis...

Zoek een leuk kamp uit en laat haar daar de info over zien...dan weet ze waarvoor ze werkt


Ze woont aan de andere kant van Nederland. Haar ouders betalen tot de 200 euro en ze wil zelf echt niets bijleggen :o Zelf heb ik wel een bijbaantje(s), alleen ze wil niet werken... We zijn alle bij 14.

Edit= leeftijd vermeld
Laatst bijgewerkt door Knorretjee op 24-10-17 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 14:59

NadjaNadja schreef:
Misschien kun je dat ook aan je vriendinnetje uitleggen? Dat er met dat budget bijna niks mogelijk is?

Verder ga ik mee met mijn voorganger!

Kijk trouwens eens op http://www.eekwal.nl. Heel erg leuk kamp en eventueel voor je vriendinnetje ook nog wel betaalbaar denk ik! :)


Dankjewel! Ik zal het eens voorstellen, nooit geschoten is altijd mis!

Olga89

Berichten: 1999
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 15:02

Knorretjee schreef:
Vleddertje1 schreef:
Ik weet niet hoe oud je vriendin is...maar mei is nog ver weg...voor die tijd genoeg ruimte om nog wat te verdienen toch? Zoek samen een baantje of doe klusjes thuis...

Zoek een leuk kamp uit en laat haar daar de info over zien...dan weet ze waarvoor ze werkt


Ze woont aan de andere kant van Nederland. Haar ouders betalen tot de 200 euro en ze wil zelf echt niets bijleggen :o Zelf heb ik wel een bijbaantje(s), alleen ze wil niet werken... We zijn alle bij 14.

Edit= leeftijd vermeld



Tsja als ze zelf echt niets wil bijleggen heb je 2 opties:

1: kijken naar een goedkoop (weekend) kamp
2: alleen gaan

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 15:03

Tja, wanneer ze er niets aan bij wil dragen dan zou ik mooi alleen gaan, je maakt snel genoeg vrienden op kamp.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Re: Vriendin met laag budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 15:05

Dan zou ik inderdaad ook alleen gaan, heb ik ook een keer gedaan en heb nu een aantal geweldige vriendinnen erbij die ik daar heb ontmoet! En anders is het ook zonde van jouw geld, want je wilt dan wel een kamp dat echt bij je past toch?

paardeninsta: @kwpn.zamacho
{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Jord

Berichten: 1561
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 15:06

Heeft ze zelf al een voorstel gedaan voor een kamp van 200,=? Die moet ze dan zelf maar opzoeken toch? En anders inderdaad alleen gaan.

Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 15:13

Jord schreef:
Heeft ze zelf al een voorstel gedaan voor een kamp van 200,=? Die moet ze dan zelf maar opzoeken toch? En anders inderdaad alleen gaan.

Ja, ze zij dat haar budget €200 is.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 15:15

Knorretjee schreef:
Jord schreef:
Heeft ze zelf al een voorstel gedaan voor een kamp van 200,=? Die moet ze dan zelf maar opzoeken toch? En anders inderdaad alleen gaan.

Ja, ze zij dat haar budget €200 is.

Maar heeft ze ook al een kamp opgezocht/gevonden voor 200 of minder?

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Vriendin met laag budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 15:38

Wat goed dat jij doorhebt dat als je iets wilt, je er wat voor moet doen :)

Misschien heeft je vriendin nog niet naar ponykampen gekeken en heeft ze gewoon geen idee wat zoiets kost. Ik zou haar vragen waar zij dan heen zou willen. Wie weet vindt ze toch iets leuks, of komt ze er achter dat je met wat geld bijleggen een veel leukere vakantie kan hebben!

Hou wel voor jezelf in de gaten wat jij belangrijk vindt. Jullie vinden vast wel een compromis, maar het gaat om veel geld en je moet je er allebei wel goed bij blijven voelen.

Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Re: Vriendin met laag budget

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 16:36

Ze heeft zelf niet echt rond gekeken. Dat had ik gedaan en een lijstje gemaakt van "goedkope" ponykampen maar die waren haast allemaal boven de €250. En dat ging het al niet worden dus ik ben bang dat we er niet samen uit gaan komen. Dus ga ik maar eens kijken naar kampen die mij leuk lijken. Dankjewel voor alle reacties!

Goof

Berichten: 28759
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Vriendin met laag budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:44

Als ik jou was zou ik zelf een kamp uitkiezen wat jou leuk lijkt en dan je vriendin vertellen dat ze of even bijspaart en mee gaat of dat ze niet mee gaat.
Het zou zonde voor jou zijn als je uiteindelijk niet ging of toch korter zou gaan omdat je je aan haar aanpast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:51

Knorretjee schreef:
Vleddertje1 schreef:
Ik weet niet hoe oud je vriendin is...maar mei is nog ver weg...voor die tijd genoeg ruimte om nog wat te verdienen toch? Zoek samen een baantje of doe klusjes thuis...

Zoek een leuk kamp uit en laat haar daar de info over zien...dan weet ze waarvoor ze werkt


Ze woont aan de andere kant van Nederland. Haar ouders betalen tot de 200 euro en ze wil zelf echt niets bijleggen :o Zelf heb ik wel een bijbaantje(s), alleen ze wil niet werken... We zijn alle bij 14.

Edit= leeftijd vermeld


Ze wil niet werken? En ze wil niets bij leggen? Nou doei dan. Ze kijkt ook nog niet eens naar welke kampen er dan wel mogelijk zijn? Mooie vriendin joh. Ga maar lekker alleen ;)

zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:54

Speirs schreef:
Wat goed dat jij doorhebt dat als je iets wilt, je er wat voor moet doen :)
.


Nou dat vind ik ook! Goed van je TS! Leuke (en helaas ook minder leuke) dingen in het leven kosten nu eenmaal geld. Knap dat je daar voor werkt op jou jonge leeftijd!

Juist daarom zou ook gewoon een leuk kamp op moeten zoeken die aan jou eisen voldoet. Je hebt er immers moeite genoeg voor gedaan!

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:55

Jij stopt er allerlei moeite in zodat jullie samen kunnen gaan. Wat ik uit jouw verhaal begrijp doet zij verder geen moeite?

Ga lekker alleen en maak vriendinnen :))

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:55

Je geeft zelf aan het vervelend te vinden om zonder haar te gaan, maar als ik lees dat ze zelf geen geld wil sparen en geen moeite steekt in het vinden van een optie binnen haar budget zou ik lekker iets zoeken waar je echt graag heen wil, en alleen gaan. ;)

It is not the hardware in your hands, but the software in your heart.

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Vriendin met laag budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:59

Zat mensen die alleen op ponykamp gaan joh! Gewoon een kamp uitzoeken dat jou leuk lijkt, zeggen waar je heen gaat en wanneer, als ze echt meewil gaat ze dan heus wel moeite doen meer bij elkaar te krijgen denk ik dan toch.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Eef_Bam

Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:07

Ik heb het idee dat je een beetje over je heen laat lopen TS. Een vriendelijke oplossing kan zijn om te zeggen tegen je vriendin:
"Ik heb kamp X, Y, Z gevonden die ik leuk vind, alleen die zijn wel duurder dan 200 euro. De kampen onder de 200 euro die ik kon vinden voldoen niet aan mijn eisen. Ik wil graag samen met jou gaan, maar dan zal je zelf wat geld bij moeten leggen. Als je dat niet wilt dan ga ik zonder zou, maar dat zou jammer zijn."

Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 18:59

Ik ben nu ook van plan om alleen te gaan, maar hoe ga ik dat aan haar vertellen, want ik wil haar ook niet kwetsen. Want haar andere vriendin was ook al zonder haar op ponykamp gegaan (zelfde reden) en dat vond ze heel vervelend :o

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:05

Laat haar anders zelf eens wat kampen opzoeken, die niet hoger zijn dan haar budget. Kijk eens tussen het lijstje wat jij leuk zou vinden. Als er eentje bij zit die je helemaal ziet zitten, doe je die, anders ga je alleen +:)+ .

Edit: Misschien komt ze dan ook tot het besef dat er echt geen leuke kampen onder de €250 zijn, en wilt ze toch nog wel wat bijleggen.

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:06

Knorretjee schreef:
Ik ben nu ook van plan om alleen te gaan, maar hoe ga ik dat aan haar vertellen, want ik wil haar ook niet kwetsen. Want haar andere vriendin was ook al zonder haar op ponykamp gegaan (zelfde reden) en dat vond ze heel vervelend :o


Gewoon uitleggen hoe jij je voelt. Je kan beter eerlijk zijn dan er om heen draaien en als ze boos is om de waarheid, tja :')

Week kampen voor 200,- ben ik trouwens nog nooit tegen gekomen, dus ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen of dat ze begrip heeft dat je dan maar alleen gaat :)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Vriendin met laag budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:08

Ik ken wel enkele kampen van onder de €200 maar dat zijn dan van die belachelijke kampen met één uur bezig zijn met paarden per dag, voor de rest spelletjes :?

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Vriendin met laag budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:19

Maak een top 3 van kampen (of zoek er 1 uit) waar jij graag heen wilt en laat haar weten dat deze kampen voor nu je voorkeur hebben.

Geef haar dan een "deadline" om zelf een paar opties onder de 200 euro aan te dragen.

Wie weet vindt zij nog een leuk betaalbaar kamp, zo niet dan reserveer je 1 van je reeds uitgezochte kampen en kan zij alsnog besluiten wat extra geld opzij te leggen en ook naar dat kamp te gaan.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers