Buitenrit filmen

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

Buitenrit filmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-17 10:29

Hey allemaal,

een vriendin en ik gaan in de herfstvakantie bij rc het fjordenpaard huren en we willen het heel graag filmen maar we hebben geen gopro. Heeft iemand een idee hoe we alsnog zouden kunnen filmen? of mischien een niet te dure nep gopro?

SnuitjeLove
Berichten: 1079
Geregistreerd: 18-05-09

Re: Buitenrit filmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:43

Ik heb altijd als ik wilde filmen met mijn paard op buitenrit, mijn camera aan een keykoord om mijn nek gehangen. Tijdens het rijden deed ik deze bij mijn trui/vest in zodat deze niet bungelde en als ik wilde filmen reed ik met 1 hand paard en met 1 hand filmde ik.
Ik had dan wel een braaf paard waar dat makkelijk bij kon en ik reed langs rustige gebieden en door het bos waar de kans op schrik reacties klein was.

RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-17 21:12

SnuitjeLove schreef:
Ik heb altijd als ik wilde filmen met mijn paard op buitenrit, mijn camera aan een keykoord om mijn nek gehangen. Tijdens het rijden deed ik deze bij mijn trui/vest in zodat deze niet bungelde en als ik wilde filmen reed ik met 1 hand paard en met 1 hand filmde ik.
Ik had dan wel een braaf paard waar dat makkelijk bij kon en ik reed langs rustige gebieden en door het bos waar de kans op schrik reacties klein was.


dat is wel een goed idee maar ik heb niet zo'n hele stabiele hand dus ik denk dat het beeld dan heel erg beweegt maar ik kijk wel even :P