Maandag 31 oktober! Dagverslagje

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flqqr

Berichten: 32
Geregistreerd: 29-10-16

Maandag 31 oktober! Dagverslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-16 11:52

Heeiii gister naar Moonlight geweest hier een verslagje.

Maandag:
Toen ik aan kwam liep ik gelijk naar Moon in de wei, maar omdat er een valk of een andere grote vogel in de stallen zat die ze weg moesten jagen (die ging uiteindelijk niet weg). Dus toen ging ik met Moon effe in de wei lopen. Draven,stappen en vooral stoppen als ik dat wil zeg maar! Hij denkt nog wel dat hij de leider. Haha maar dat vind ik wel leuk om te oefenen.

Daarna heb 'k hem op de poetsplaats/warmtelamp plek gezet om te poetsen. Ik vind het fijn om hem daar neer te zetten, want dan kan hij niet weg lopen haha dat probeert hij nog wel eens bij mij. Het was al aan het schermeren, dus toen ik hoeven ging krabben zag ik het niet helemaal maar het meeste was eruit. Toen ging ik zadelen dat was nog wel een gedoe hoor! Want ik ben niet zo sterk haha, de singel ging helemaal fout hahah. Uiteindelijk was ik klaar en ben ik naar de Bak gegaan

Ik ben opgestapt en ging lekker stappen, het is wel een heel ander paard dan manegepaard veel leuker! Hij reageert ontigelijk goed met sturen, maar met aansporen minder (eerder een tik en schoppie) . Ik heb balkjes gedraafd
Dat ging wel okey. Daarna heb ik een stukje gegalopeerd, dat was hemelss! Hoofdje aan de teugel geloof ik zelfs. Daarna uitstappen en afzadelen.

Toen heb ik hem op stal gezet, zonder deken want hij was nog warm. Toen heb ik dat poetsplaats ding en de stalgang geveegd. Toen ben ik naar huis gegaan en gegeten. Het was al donker toen!

Doei growtjes en kusjes van Moon /3

Reacties altijd leuk!
Laatst bijgewerkt door Flqqr op 01-11-16 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: Maandag 31 oktober! Dagverslagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:39

Wat leuk! Veel plezier met Moonlight, blijven oefenen met het stoppen en vanzelf word jij de baas! :D
Laat ons weten hoe het volgende keer gaat :)

leanne123456
Berichten: 21
Geregistreerd: 27-10-16

Re: Maandag 31 oktober! Dagverslagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:25

Leuk verhaal! Ik ben ook benieuwd hoe het de volgende keer gaat :D