Rits kapot? :(

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Rits kapot? :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 15:01

Hoi,
Spoiler:
Ik weet niet of het hier goed staat, zo niet sorry


Ik heb laatst een nieuwe paardrijdjas gekocht (ergens best ver weg) Alleen de rits is kapot en ik weet niet wat ik moet doen...
Hopelijk weten jullie het wel!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aan de onderkant doet de rits het wel

Afbeelding

Afbeelding

Hopelijk kunne jullie me helpen!


petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Rits kapot? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:15

Ik had dit laatst met een oude jas, ik heb toen voor een paar euro bij zo n reparatie / naaiwinkeltje er een nieuw lopertje (geen idee hoe dat opzetstukje op de rits heet) op laten zetten en nu doet de rits het weer super. Misschien ook voor jou een idee als teruggaan naar de winkel lastig is.

Blogs, boeken en cursussen over Communiceren met dieren, Chakra's bij dieren, Astrologie bij dieren, Paardenkarakters lezen en Bomen, planten en kruiden voor paarden https://www.paardennatuurlijk.com

_Roxanne

Berichten: 1060
Geregistreerd: 15-08-10
Woonplaats: Nieuw-Zeeland

Re: Rits kapot? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:19

Een nieuwe rits in laten zetten! Ritsen en stiksels vallen vrijwel altijd buiten de garantie, en zeker als de winkel verder weg zit zou ik gewoon naar de plaatselijke naaister gaan die je er voor een paar euro een nieuwe rits in zet

Carly-Reina (elite v. Dayano x Sultan) drachtig van Fürst Dior voor mei '24
Ninevanck (elite v. For Romace x Münchhausen) drachtig van Nashville Star voor juni '24
Elbria (elite v. Uphill x Ferro)

_merel_

Berichten: 1842
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:25

Ik doe altijd de rits vanaf dat scheve stuk helemaal opentrekken, en dan de rechterkant van de rits erdoorheen trekken, heel vaak kun je hem dan daarna weer gewoon sluiten.... je verliest er niets aan

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 18:53

Die lijkt me niet echt kapot, alleen even scheef geritst. Ik zou proberen deze voorzichtig te forceren zodat hij open gaat tot voorbij waar hij fout zit en als het goed is doet hij het daarna wel weer normaal.

Edit: Ik zie dat je 13 bent. Laat even aan je moeder zien joh, die heeft dit ongetwijfeld vaker bij de hand gehad :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Re: Rits kapot? :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 20:39

Dankjewel allemaal! Mama gaat het proberen :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 31 bezoekers