naomi_rabe schreef:Wij hebben sinds kort een Paint merrie staan. Maar zij is héél eenkennig. Ze heeft er al 3 afgegooid. Bijten in de stal....
Vreselijk!
Maar we weten niet echt wat we er nou mee moeten. Ze is met de instructrice mee naar huis, in de hoop dat ze een beetje bij zinnen komt.

Die heeft ook een karaktertje dan! Succes er nog mee, is iets lastig...
winnielove schreef:oehhh, ziet er pijnlijk uit!!
beterschap ermee!!
Dankjewel!
xJitskee schreef:Oeh jeetje die heeft je nog aardig te pakken gehad, ziet er echt pijnlijk uit zeg.. Beterschap

Dankjewel!
ual_95 schreef:Ik heb er ook zo eentje, heeft me een keer zo hard in mijn vinger gebeten dat mijn zenuwen voor 3 weken kapot waren. Verder is ze een schatje hoor.

Zolang ze respect voor jou heeft, is het goed.
Oei, dat zal ook niet goed gedaan hebben. Bij mij ook wel een schatje, soms dan
Ze heeft respect maar krijgt soms wat rare kronkels daar vanboven...
liekec schreef:Nou die had bij mij echt een goede mep met een zweep gehad hoor.... En hierboven, ik vind bijten nou juist echt het toppunt van geen respect hebben dus ik snap ook niet dat je daarom kan lachen... Dit is gewoon gevaarlijk.
Ik was op de weide dus had daar zowizo geen materiaal in de buurt gehad. Ook vind ik die manier van straffen niet echt fijn maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Ze heeft respect maar ze staat heel erg op haar aandacht... Ik moest er zeker niet om lachen, ik was echt heel boos en heb dat ook laten merken aan ze.