paarden rijden voor anderen

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xboktxx
Berichten: 20
Geregistreerd: 21-09-16

paarden rijden voor anderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 14:52

Hooii

Ik ben Amber,

Een vriendin van mij gaat bij een handelstal ponys rijden voor een klein bedrag..

Super leuk natuurlijk!
Alleen mij lijkt dat dus ook super!
Alleen waar? is de vraag?
weet iemand misschien hoe ik dat handig kan zoeken?
omgeving BREDA zundert rijsbergen etteleur
groetjes Amber


friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: paarden rijden voor anderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 15:09

Het makkelijkste is in de omgeving briefjes op te hangen of bij een plaatselijke manege.
Succes met je zoektocht

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

kisangel
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-07-08
Woonplaats: Wijk en aalburg

Re: paarden rijden voor anderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:31

Vooral belangrijk als je paarden voor anderen gaat rijden maak hier duidelijke afspraken over! Ik heb mezelf hier heel erg mee in de vingers gesneden.

Leg in ieder geval vast hoe veel je krijgt voor het rijden en wanneer je dit krijgt. Elke maand, na verkoop van het paard en is dit een vast bedrag per maand of een bepaald bedrag of percentage bij verkoop.

en welke ervaring heb je zelf? dit moet je je goed afvragen voor je paarden voor anderen gaat trainen. Ik had al best veel zadelmak gemaakt voordat ik echt betaald paarden zadelmak ging maken.

Ook zijn paarden die je voor anderen gaat rijden vaak niet de makkelijkste en wordt lang niet altijd alle informatie gegeven die ze hebben. Stap dus niet direct op maar leer een paard eerst kennen zodat je weet waar eventuele knelpunten kunnen zitten.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: paarden rijden voor anderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 10:11

Ik verplaats dit topic van ED naar YRT.

NuevaAtalaya

Berichten: 72
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:10

Ik zou misschien gaan rondvragen bij handelstallen of maneges in de buurt. Zou je niet ook op de stal waar die vriendin van je werkt kunnen werken? Of anders aan haar vragen hoe ze aan dit baantje is gekomen. Heb je al ervaring met het inrijden van paarden? Zo niet denk ik niet dat je een stal gaat vinden waar je dat tegen betaling kan doen.

~I don’t have a plan B, because it distracts me from plan A~
Rest in Peace lieve Charmpie Y;( 14-03-1993/12-06-2017


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers