{Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

 
 
parelxx
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 13:04

Ik laat hem in m'n kast op stal. Als ik alleen ben leg ik hem in de hoek van de bak/op de bakrand.

if things doesn't go right → go left← and make the force be with you


Wietsje92

Berichten: 3672
Geregistreerd: 25-10-08

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 13:31

Vrijwel altijd in m'n broekzak, tenzij er continue iemand buiten rondom de stal is.

Even niets..

juliar99

Berichten: 227
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-16 16:22

Ineke2 schreef:
juliar99 schreef:
wow, had verwacht dat veel mensen hem in zadeltassen enzo deden maar blijkbaar niemand! Tot nu toe is het vooral jaszakken en broekzakken (:

Juist niet in zadeltassen op / aan je paard. Als je eraf valt en je paard rent weg dan heb je geen foon. Hoe ga je dan iemand snel kunnen waarschuwen?

Echt nooit doen hoor!



Nee doe het zelf ook niet :D
Maar ik zie het op fb vaak voorbij komen enzo dus was benieuwd of dat hier op bokt ook veel werd gebruikt.

Goner
Berichten: 295
Geregistreerd: 12-06-16

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 22:51

Ik rijd op een manege dus meestal in mijn jaszak en die dan aan de kapstok hangen. Maar aangezien ik dat nog wel eens vergeet zit ie heel vaak in mn broekzak!

xxxmh

Berichten: 3481
Geregistreerd: 21-06-11

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 00:27

Op de manege als ik rijd in m'n tas in de kantine en als ik op stal ben bij m'n verzorgpaard dan in mijn zak als ik een vest/jas/bodywarmer aan heb en als ik dat niet heb op de bak rand of soms in BH maar dat zit niet lekker..

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

1Love2Horses
Berichten: 13
Geregistreerd: 07-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:36

Ik liet 'm altijd in mijn jaszak, en vaak hing ik die over de deur van de bak.

Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4416
Geregistreerd: 13-12-11

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:38

In mijn leren tasje! Hij was uit mijn broekzak gevallen toen er eens echt iets mis ging. Nooit meer in mijn broekzak dus :+
[UK] [ART] Leren tasje

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:38

Lees hier een aantal mensen die hem op de bakrand leggen, maar dat is toch nog steeds niet handig als je er aan de andere kant van de bak afknalt en je been of rug ofzo breekt? Dan kom je nog steeds niet bij je telefoon.

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:47

jaszak of wanneer ik geen jas aan heb, dan in een heuptasje omgedraaid.

in de bak heb ik m nooit op zak..
als ik er dan af vlieg en mijn rug/been breek zet ik het ouderwets wel op een brullen..
heb m alleen mee op buitenritten eigenlijk.

Es_ther

Berichten: 18708
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 19:00

Jas of broekzak!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Nachtschade

Berichten: 58
Geregistreerd: 02-08-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:24

Ik rijd buiten altijd samen, dan zorg ik altijd iemand anders een telefoon mee heeft zodat ik die van mij in de kantine kan laten :')
Bij het rijden in de bak ligt hij naast de bakrand in mijn rugzak (Wel aan de buitenkant natuurlijk), er is ook dan altijd wel iemand in de buurt. Als ik echt nog eens alleen buiten ga rijden neem ik hem gewoon in de zak van de bodywarmer mee. BH begin ik niet aan, vind ik niet comfortabel omdat ik een vrij dik telefoonhoesje heb.

Zo'n sportarmband waarmee mensen hardlopen is ook wel een idee. Broekzak lijkt me namelijk niet heel erg fijn :+

How can you hold your ground if everyone around you wants to bury you beneath it?
You have to believe that they were wrong.

~Shane Koyczan, 'To This Day'

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:28

Gewoon tasje (een heel stevige van Fire pax) aan de broeksriem.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 06:36


Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 06:51

Tijdens het rijden bij de deur op de bakrand.

Als ik naar buiten ga in een heuptasje. Heb 'm gekocht bij de de Decathlon voor 15,- ofzo en ben er dolgelukkig mee! Ook tijdens de endurance gebruikt, werkt perfect! Kan veel in en zit totaal niet in de weg :)

[o]

mooney

Berichten: 7774
Geregistreerd: 07-05-06

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 07:06

In mijn jaszak, in mijn broekzak (als er zakken in zitten die groot genoeg zijn, soms steek ik hem inderdaad in mijn sok/laars of in een heuptasje.
Sportarmband heb ik wel, maar werkt bij mij niet fijn. Ik heb dunne armen en hij zakt af of ik moet hem zo strak doen dat mijn arm afgekneld wordt. Ik rij altijd op de openbare weg, dus vind het belangrijk om een mobiel mee te hebben. Ook track ik mijn route, dus kan ik makkelijk gevonden worden mocht het nodig zijn.


Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 08:05

Aan een heuptasje samen met mijn sleutel, een clicker en metazoa brokjes! :D Als ik in de bak aan het rijden ben leg ik hem op de bakrand.

IG: @arabierjoep

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 08:44

Mijn telefoon is te groot voor in mijn broekzak.. ik heb 1 rijbroek waar hij net in past maar dan prikt ie dus de hele tijd tegen mijn heupbot. Op buitenrit wil ik hem wel mee dus ik moet even zo'n armband kopen denk ik.

kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 09:22

ik steek hem meestal in mijn laars. dan zit de laars ook wat fijner, aangezien mijn ene kuit 10 cm dunner is dan de andere :D

#snotterzegt

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:32

Broekzak of jaszak meestal.
Soms heb ik een heuptasje mee (vergeet ik meestal) en soms in m'n BH.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Princesj

Berichten: 4547
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:44

Altijd in m'n broekzak, ik doe met het uitzoeken van een nieuwe ook altijd even m'n telefoon in de broekzak om te passen :')

Gulonia (Biscayo x Wolfgang), Femke (Jouwe 485 x Doaitsen 420), Nipine KN (Nizar VS x Triton), Nika van Wieringen (Kadar x Nizar VS)

Marije_jiplover

Berichten: 25303
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:54

Wanneer ik in de bak rijd ligt die in mijn kast of op mijn voerton ofzo, of soms toch nog in mijn broekzak, als de zakken groot genoeg zijn (heb wel een compact, wil geen groot toestel in mijn broekzak).

Wanneer ik naar het bos ga, neem ik hem altijd mee. Met mijn oudere pony zit hij soms wel in de zadeltas. Ik acht de kans klein dat hij en ik van elkaar gescheiden raken tijdens een toch en ik dus niet meer bij mijn mobiel kan. We kennen elkaar nu dik 24 jaar en de keren dat ik gevallen ben de afgelopen jaren (2 keer in 7 jaar tijd) bleef hij altijd bij me.
Met mijn jonkie naar het bos zorg ik er altijd voor dat ik mijn mobiel op mijn lijf draag.
Dus broekzak, of als dat niet past in een jaszak. Heb bij de Decathlon een soort bodywarmer van mesh stof gekocht, die ook met warm weer gedragen kan worden en voldoende grote zakken heeft voor een smartphone.

Die sportbanden voor om arm of buik heb ik bij de Decathlon ook geprobeerd, voor warm weer, maar ik vond het zo naar zitten, dat ik die niet gekocht heb, dat lijkt me echt niet fijn rijden.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

marije1109

Berichten: 1134
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 15:06

Ook ik zweer bij beenhoesje van dabo, speciaal wat groter zodat mijn s5 er ook goed inpast.
Ben er onwijs blij mee en zeker ook vanwege de onwijs goede (lage) prijs!

Life is good, Marie mijn topper!

DWitzel

Berichten: 372
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Almere

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:04


Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:39

Met goed weer op het bankje bij de bak, met slecht weer bij de stallen of in mijn jaszak :j

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 21:13

Gewoon, in je zak


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 36 bezoekers