Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 00:30

Pfoee moet eigenlijk even bijlezen :+ . Heb een aantal pagina's gemist was even druk, druk.

Ik heb inmiddels ruim 16,2k en de laatste posts heb ik steeds meer dan 1.000 likes dat vind ik wel tof :Y) . Kortom mooie groei op dit moment!

Wat vinden jullie van de nieuwe optie om tot 10 foto's tegelijk te uploaden. Ik wil even wat gaan proberen met 360 graden foto's lijkt me wel tof :D .

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Janine1990

Berichten: 43799
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 19:06

Wat is het hier rustig zeg!

Ik heb de optie al wel gezien bij jou Stephanie, maar zelf nog niet geprobeerd... Ben erg benieuwd!

Wat gebruiken jullie aan videobewerkingsprogramma's? Ik had zelf afgelopen week een leuk filmpje van vroegah, maar het hele filmpje is een eeuw lang ongeveer en ik kon er niet tussen knippen... Ja, dan moest ik 'm eerst op m'n computer zetten enzo... Wat een gedoe...
En nu ook weer wat leuke fragmenten van mijn les vanochtend, maar geen programma om meerdere filmpjes achter elkaar te plakken...

Rosanna1990
Berichten: 702
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:26

wat leuk, ik heb sinds kort ook een account aangemaakt voor mijn paard @dressagehorsefenna

Ik zit nu op iets meer dan 200 volgers, alleen vind ik het heel lastig om er meer bij te krijgen.
Hebben jullie misschien tips voor mij?

Janine1990

Berichten: 43799
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:38

Rosanna1990 schreef:
wat leuk, ik heb sinds kort ook een account aangemaakt voor mijn paard @dressagehorsefenna

Ik zit nu op iets meer dan 200 volgers, alleen vind ik het heel lastig om er meer bij te krijgen.
Hebben jullie misschien tips voor mij?


Aah, ik volg je al... :) Had je je hier nog niet eerder gemeld? Ik volg meestal niet zomaar iemand :')

Anyway, ik vind het ook lastig hoor :) Blijf een beetje steken rond de 250 :+

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:58

Ja wij volgen elkaar ook al een tijdje :)

Ik zit nu op 194 maar ben momenteel ook niet super actief haha.

Why do we only rest in peace? Why don't we live in peace too?

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 14:04

Ik heb de 400 bereikt afgelopen weekend :D

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

Rosanna1990
Berichten: 702
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 14:17

Janine1990 schreef:
Rosanna1990 schreef:
wat leuk, ik heb sinds kort ook een account aangemaakt voor mijn paard @dressagehorsefenna

Ik zit nu op iets meer dan 200 volgers, alleen vind ik het heel lastig om er meer bij te krijgen.
Hebben jullie misschien tips voor mij?


Aah, ik volg je al... :) Had je je hier nog niet eerder gemeld? Ik volg meestal niet zomaar iemand :')

Anyway, ik vind het ook lastig hoor :) Blijf een beetje steken rond de 250 :+


Hihi, ik had jullie show bij Frisian Proms gezien en naar aanleiding daarvan gevolgd :).

Janine1990

Berichten: 43799
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 14:45

Rosanna1990 schreef:
Hihi, ik had jullie show bij Frisian Proms gezien en naar aanleiding daarvan gevolgd :).


Aahaa... nou ik volg je en ik vond je account kennelijk ook gewoon leuk :') Dus in dat opzicht denk ik niet dat er heel veel mis mee is. Gebruik je de juiste hashtags?

daphiena

Berichten: 472
Geregistreerd: 06-12-10

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:35

Ik doe met mijn paard Bono nu mee aan de equiday vd challenge zonder mijn vriendinnen die ik via instagram heb leren kennen Had ik het nooit gedurft, mijn account brengt mij zoveel plezier nooit gedacht dat een paar van mijn beste vriendinnen daar zou leren kennen <3 .
Ik zit nu op 26.4k :wow:

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:06

Wow 26,4 k!!

Ik ben al heel erg torts op mn 855 volgers :o op naar de 1000 *\o/*
Snap niet hoe mensen zo veel volgers kunnen krijgen haha.

Hondenfotograaf in stad en natuur!

http://Www.shshots.nl

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:54

Vooral gewoon goed actief zijn, dat doet wonderen :D
En sommige mensen krijgen een groot account die ze over kunnen nemen van iemand die ermee stopt oid. Dan heb je sowieso al een goede start! :)

Ik denk dat het geheim echt ligt bij actief zijn, de juiste hashtags gebruiken (vooral als je account nog klein is) en dan wordt je vanzelf bekender. En goede kwaliteit foto's posten.

Of sommige mensen zijn al een beetje bekend dus dan gaat het ook sneller :)


daphiena: ik ga op je stemmen! Zag het al voorbij komen op IG! Vind Bono en jou echt zo een leuk team <3

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:56

Actief ben ik wel. Gebruik ook best wat hashtags. Achja komt vast ooit wel :)

Hondenfotograaf in stad en natuur!

http://Www.shshots.nl

Rosanna1990
Berichten: 702
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 09:28

wat zijn nou echt goede # dan? Ik heb het idee dat ik er best veel gebruik namelijk :P

daphiena

Berichten: 472
Geregistreerd: 06-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 12:52

Celine_Famke schreef:
daphiena: ik ga op je stemmen! Zag het al voorbij komen op IG! Vind Bono en jou echt zo een leuk team <3

Ahwww dankjewel!!

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 22:57

Laurievc, ik zie dat je mij ook ontvolgd hebt. Wat beviel je niet aan m'n account? Misschien kan ik wat met je input.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 02:13

Janine1990 schreef:
Wat is het hier rustig zeg!

Ik heb de optie al wel gezien bij jou Stephanie, maar zelf nog niet geprobeerd... Ben erg benieuwd!

Wat gebruiken jullie aan videobewerkingsprogramma's? Ik had zelf afgelopen week een leuk filmpje van vroegah, maar het hele filmpje is een eeuw lang ongeveer en ik kon er niet tussen knippen... Ja, dan moest ik 'm eerst op m'n computer zetten enzo... Wat een gedoe...
En nu ook weer wat leuke fragmenten van mijn les vanochtend, maar geen programma om meerdere filmpjes achter elkaar te plakken...

Heb je een iPhone? iMovie is heel makkelijk en gratis. Bij mij lopen lange vids vaak vast bij de inkorten optie in insta. Ik knip dan eerst het stukje even uit in iMovie. Je kan het dan gewoon in HD exporteren zonder logo's of watermerken. Ideaal.

daphiena schreef:
Ik doe met mijn paard Bono nu mee aan de equiday vd challenge zonder mijn vriendinnen die ik via instagram heb leren kennen Had ik het nooit gedurft, mijn account brengt mij zoveel plezier nooit gedacht dat een paar van mijn beste vriendinnen daar zou leren kennen <3 .
Ik zit nu op 26.4k :wow:

Wat is jouw accountnaam?

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Janine1990

Berichten: 43799
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 10:06

Muh... ik heb een S6 Edge... ;(

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:53

Ik heb gister een filmpje gepost, en daar nu 25 weergaven op, maar wel 36 likes. Hoe kan dat dan? :')
Telt een weergave alleen als mensen het hele filmpje afkijken?

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 16:21

Wow! Ik ben gewoon sinds 2 dagen na het plaatsen van een filmpje van 773 naar 916 volgers gegaan :wow: :):)

Enzo Alano

Volg ons op Instagram! @andalusianenzo

daphiena

Berichten: 472
Geregistreerd: 06-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 22:38

Stephanie schreef:
Janine1990 schreef:
Wat is het hier rustig zeg!

Ik heb de optie al wel gezien bij jou Stephanie, maar zelf nog niet geprobeerd... Ben erg benieuwd!

Wat gebruiken jullie aan videobewerkingsprogramma's? Ik had zelf afgelopen week een leuk filmpje van vroegah, maar het hele filmpje is een eeuw lang ongeveer en ik kon er niet tussen knippen... Ja, dan moest ik 'm eerst op m'n computer zetten enzo... Wat een gedoe...
En nu ook weer wat leuke fragmenten van mijn les vanochtend, maar geen programma om meerdere filmpjes achter elkaar te plakken...

Heb je een iPhone? iMovie is heel makkelijk en gratis. Bij mij lopen lange vids vaak vast bij de inkorten optie in insta. Ik knip dan eerst het stukje even uit in iMovie. Je kan het dan gewoon in HD exporteren zonder logo's of watermerken. Ideaal.

daphiena schreef:
Ik doe met mijn paard Bono nu mee aan de equiday vd challenge zonder mijn vriendinnen die ik via instagram heb leren kennen Had ik het nooit gedurft, mijn account brengt mij zoveel plezier nooit gedacht dat een paar van mijn beste vriendinnen daar zou leren kennen <3 .
Ik zit nu op 26.4k :wow:

Wat is jouw accountnaam?


@daphbono :)

doerakje
Berichten: 2462
Geregistreerd: 17-10-04

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 22:45

Hey! Ik heb ook een account, waar ik veel over mijn paard plaats maar niet enkel en alleen. Mag ik wat van jullie toevoegen? Leuk!

talitha2win is mijn IG

marshmellow

Berichten: 742
Geregistreerd: 10-01-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 10:35

Grrr ik ging ineens heel hard naar de 15,9K, en nu blijf ik al een paar dagen nét onder de 16K hangen :+

Cupido ♥

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 12:19

Bij mij gaat het prima! Heb nu 384 volgers, 90/100 likes per foto en 30/40 comments per foto :)

Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 13:33

marshmellow schreef:
Grrr ik ging ineens heel hard naar de 15,9K, en nu blijf ik al een paar dagen nét onder de 16K hangen :+

Wees blij, ik haal niet eens de 400 :')

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:47

Heleennn schreef:
marshmellow schreef:
Grrr ik ging ineens heel hard naar de 15,9K, en nu blijf ik al een paar dagen nét onder de 16K hangen :+

Wees blij, ik haal niet eens de 400 :')

Ik niet eens 100 :')

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers