Mijn meisje... Heel lang geleden (rond 2007-2008 schat ik? ) Iets minder lang geleden (rond 2010-2011?) En nu, zwarte haartjes worden grijs, haar hoofdje wordt ouder en wijzer... Ook wat ouderdomskwaaltjes, maar die nemen we er graag bij! Want wat ben ik trots en fier als ik dit zie, mijn meisje is nog zo knap met haar bijna 30 lentes
En mijn ventje... Heel lang geleden (bij de fokker, als 3 jarige) April 2017, pas bij mij En nu... Hij is een heel ander paard zo
Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -Albert Einstein- Volg de avonturen van mijn mini & maxi [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...
November 2016, toen we ze net hadden. Ze was toen 5 jaar. Ze was te dik, had een ingezakte rug en zag er best nog puppy uit! Haar manen kwamen nog niet tot haar schouder.
Juli 2017 tijdens een fotomeeting. Overbouwd zal ze altijd blijven maar haar rug is wel naar boven gekomen zeg maar. De rug lijkt opeens 2x zo lang Manen tot net onder haar schouder. Ziet er al veel volwassener uit.
Mei 2018. Manen komen nu bijna tot haar knie!
Ik heb niet veel rijfoto's dus daar valt weinig aan te vergelijken
♡ Ferdo ♡ † Hyrano ♡ Siyah ♡ Lino ♡ Volg Siyah op Instagram: Klik!