Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxdomiixx schreef:Ik vind het apart dat alleen bij de western voordelen staan. En zo te lezen ben je zelf een westernruiter. Lang niet alle dressuurruiters rijden met extreem strakke teugels, ik zie ook wel eens westernruiters die te veel druk nemen op de teugels en dat het paard zijn mond wagenwijd open moet sperren. Zoals eerder gezegd in iedere sport en discipline zitten rotte appels. Ik ben zelf niet voor of tegen een van de disciplines, vind het allebei leuk en mooi. De manier waarop is bepalend. Ook dressuurruiters horen met zit en beenhulpen alles te doen, teugels zijn ter verfijning.
Myrthe2003 schreef:xxdomiixx schreef:Ik vind het apart dat alleen bij de western voordelen staan. En zo te lezen ben je zelf een westernruiter. Lang niet alle dressuurruiters rijden met extreem strakke teugels, ik zie ook wel eens westernruiters die te veel druk nemen op de teugels en dat het paard zijn mond wagenwijd open moet sperren. Zoals eerder gezegd in iedere sport en discipline zitten rotte appels. Ik ben zelf niet voor of tegen een van de disciplines, vind het allebei leuk en mooi. De manier waarop is bepalend. Ook dressuurruiters horen met zit en beenhulpen alles te doen, teugels zijn ter verfijning.
Juist niet een western ruiter want geen goede argumenten![]()
Beginpost weg?
Dit is een discussie die niet valt te vergelijken.
en staat ook in profiel xxdomiixx schreef:Myrthe2003 schreef:[quot="xxdomiixx"]
Ik vind het apart dat alleen bij de western voordelen staan. En zo te lezen ben je zelf een westernruiter. Lang niet alle dressuurruiters rijden met extreem strakke teugels, ik zie ook wel eens westernruiters die te veel druk nemen op de teugels en dat het paard zijn mond wagenwijd open moet sperren. Zoals eerder gezegd in iedere sport en discipline zitten rotte appels. Ik ben zelf niet voor of tegen een van de disciplines, vind het allebei leuk en mooi. De manier waarop is bepalend. Ook dressuurruiters horen met zit en beenhulpen alles te doen, teugels zijn ter verfijning.
Juist niet een western ruiter want geen goede argumenten![]()
Beginpost weg?
Dit is een discussie die niet valt te vergelijken.
en staat ook in profiel[/quote]
oef domper
*shame*