is ze nog super fit. Ze is een NRPS pony met 90% Arabisch bloed wat je afentoe ook wel merkt. Ze is makkelijk op gang te komen maar remmen.... Ik rij der sinds kort ook zonder zadel en hoofdstel ze is dan gelukkig erg oplettend.Ik wil binnenkort graag een keer met de neckrope naar buiten. Maar voor alles de tijd natuurlijjk ik ben al blij dat het in de bak kan. Vroeger ree ik der altijd met zadel en hoofdstel dat ging wel prima afentoe was ik toch wel bang op der in de bak ze is erg schrikkerig en voor iamand van 9 is dat niet bepaald makkelijk.Na dan ook nog een pijnlijke val op buitenrit in galop durfde ik er niet meer op ik wou er naast lopen dus moest ik terug lopen.Na een tijdje zag ik wat filmpjes van Jesse en Eva. Jesse heeft ook een Arabier dus dat sprak me meteen aan ik durfde er wel weer op te rijden maar na het rijden besloot ik der de jambette te leren en dat lukte! Het heeft in totaal 3 jaar geduurd voor we zonder zadel en zonder hoofdstel konden rijden. Ik heb nog steeds wel eens moeiten met der schrikkerigheid maar toch het vertrouwen is er! dat vind ik het belangerijkst ik heb ook mezelf leren aanpassen en niet Marissa. Ik ben zo trots op mijn meisje ze word ook weer steeds dikker
bedankt voor het lezen
https://www.youtube.com/watch?v=viD9WpJHTGY een filmpje hoe marissa en ik er nu voor staan!