Is een hannoveraan een goed beginnerspaard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ejikas

Is een hannoveraan een goed beginnerspaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 17:28

Ja, nou het lijkt me duidelijk wat de vraag is haha. Ik vroeg het me gewoon af eigenlijk, want als ik ongeveer een jaartje of 2 verder ben zou ik graag een eigen paard willen en in alle enthousiasme ben ik nu al aan het kijken haha :o en ik vind hannoveranen gewoon hele mooie paarden dus ja ik vroeg het me af!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:34

Dat verschilt per paard onderling, niet zozeer per ras. Waarom lijkt de hannoveraan je wat? :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:35

Dat ligt geheel aan het paard en het karakter zelf, niet specifiek ras gebonden. Er zijn namelijk ook heel rustige arabieren en heel drukke fjorden..
Je moet naar het paard zelf kijken ipv naar het ras, daar kom je denk ik al een stuk verder mee.

Veel plezier alvast!

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 17:37

_Denise_ schreef:
Dat verschilt per paard onderling, niet zozeer per ras. Waarom lijkt de hannoveraan je wat? :)

Omdat ik het als eerst echt hele mooie paarden vind, en ik wil een beetje richting de eventing kant op gaan, en ik las dat hannoveranen daar heel goed geschikt voor zijn!