Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Percy schreef:Kom hier per toeval voorbij. Ken je de Penny? Meisjes die paarden redden, die paarden kunnen rijden waar niemand anders op kan? Die leven in een paarden fantasiewereld die niets met de realiteit van doen heeft en die krijgen het etiket pennymeisje opgeplakt.
Er is nog wel een tweede categorie en dat zijn schattige kleine meisjes met schattige kleine pony's
Het is dus niet echt goed als je Pennymeisje genoemd wordt.. Gelukkig nog nooit zo genoemd. De tweede categorie Pennymeisjes lijken me wel leuk
Tarenko schreef:Percy schreef:Kom hier per toeval voorbij. Ken je de Penny? Meisjes die paarden redden, die paarden kunnen rijden waar niemand anders op kan? Die leven in een paarden fantasiewereld die niets met de realiteit van doen heeft en die krijgen het etiket pennymeisje opgeplakt.
Er is nog wel een tweede categorie en dat zijn schattige kleine meisjes met schattige kleine pony's
Oh ja de Penny ken ik wel, bedankt voor de uitlegHet is dus niet echt goed als je Pennymeisje genoemd wordt.. Gelukkig nog nooit zo genoemd. De tweede categorie Pennymeisjes lijken me wel leuk

), paarden gaan 'redden', paarden temmen met groentesoep (
), etc...etc..