wedstrijd theorie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Charlotte__A

wedstrijd theorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 21:19

hooi :D :D

ik heb een vraagje, ik heb namelijk binnenkort een fnrs wedstrijd om naar de f3 te gaan, maar ik moet dus ook een theorie toets maken. Ik heb wel ongeveer een idee van wat ik er voor moet weten en ik ga waarschijnlijk het boek leer paardrijden met plezier kopen maar als er iemand is die me kan vertellen wat ik ongeveer moet kennen en kan verwachten bij die toets zou dat heel erg fijn zijn :j
alvast bedankt

-xxcharlotte *\o/* /3

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 15:45

Volgens mij moet je voor de F3/F4 vooral het gedrag van paarden kennen, en de 'nieuwe' oefeningen die je in dat proefje doet. Harnachement hoorde er dacht ik ook bij, maar dat weet ik niet zeker.

De toetsen zijn vaak heel erg makkelijk, dus maak je er maar niet al te druk over. :)

Veel succes alvast!

Charlotte__A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 11:20

Merula123 schreef:
Volgens mij moet je voor de F3/F4 vooral het gedrag van paarden kennen, en de 'nieuwe' oefeningen die je in dat proefje doet. Harnachement hoorde er dacht ik ook bij, maar dat weet ik niet zeker.

De toetsen zijn vaak heel erg makkelijk, dus maak je er maar niet al te druk over. :)

Veel succes alvast!

dankjewel! :) maar ik ga zegmaar de proef van de f2 doen om naar de f3 te gaan, of is dat wat je ook bedoelt?

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:38

charlotte_12 schreef:
Merula123 schreef:

Veel succes alvast!

dankjewel! :) maar ik ga zegmaar de proef van de f2 doen om naar de f3 te gaan, of is dat wat je ook bedoelt?

Ooh zo, dus dan moet je de F1/F2 theorie doen?

Die is nog makkelijker. Die gaat gewoon een beetje over hoe je moet omgaan met een paard, aan welke kant je moet opstappen etc. :)

Charlotte__A

Re: wedstrijd theorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 15:22

oke heel erg bedankt :)) Merula123

esmeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 17:30

Merula123 schreef:

Veel succes alvast!

harnachement hoort pas bij de theorie van F5 en F6 :)

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:51

xx_essi_xx schreef:
Merula123 schreef:

Veel succes alvast!

harnachement hoort pas bij de theorie van F5 en F6 :)

Oh, oké, in mijn boek staat hij bij F4 :P

Lonni

Re: wedstrijd theorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:53

Hihi, theorie is makkelijk! Ik heb laatst bij een oefenwedstrijdje (eerste FNRS wedstrijd op de manege, niet voor mij immers) de oefentoets F4 foutloos gemaakt, vond t wel leuk :P