endomondo!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

endomondo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:59

Ten eerst weet ik niet of dit hier goed staat... maar.. ik heb laatst de app endomondo gedownload en vind het erg handig (en vooral ook leuk) om te zien waar ik allemaal gereden heb, gister heb ik 11km gereden en vandaag nog 18km, maar nu zie ik (ik ben nog niet heel bekend met de app) dat je een soort uitdaging met vrienden aan kan gaan, ik dacht 'heee dat is leuk om met bokkers te doen!' Dus bij deze

Wie vind het leuk om zoiets op te starten?
Ik zou echt niet weten hoe en wat, dus als iemand er meer over weet is informatie ook altijd handig!

Brand los

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:00

roekes

Re: endomondo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:04

Wel jammer dat deze app veel energie kost. Na 3 uur is mijn accu echt leeg.... goede app dat wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:09

[***] schreef:
[BRT] Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Leef je uit zou ik zeggen ;) Leuke app :j

dankjewel!

Maar de meeste van die mensen rijden nog vele malen meer kilometers en aangezien ik doordeweeks pas om 4uur thuis ben heb ik alleen in het weekend tijd voor de echt lange ritten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:10

roekes schreef:
Wel jammer dat deze app veel energie kost. Na 3 uur is mijn accu echt leeg.... goede app dat wel!

dat is inderdaad erg jammer, af en toe gaat de powerbank ook een ritje met mij mee :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 18:53

Iemand die het leuk vind om een eigen uitdaging t beginnen totdat ik in contact kom met de 'eigenaar' (als je het zo kan noemen) van de bokkers bokkaal endomondo challenge :P

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 18:59

Heb de app zelf niet, maar weet iemand toevallig een app waarbij je een kaart van de ruiterpaden ziet oid?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 19:06

Elodie schreef:
[***] schreef:
[BRT] Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Leef je uit zou ik zeggen ;) Leuke app :j

dankjewel!

Maar de meeste van die mensen rijden nog vele malen meer kilometers en aangezien ik doordeweeks pas om 4uur thuis ben heb ik alleen in het weekend tijd voor de echt lange ritten

Ik doe mee aan die challenge en ben ook afhankelijk van de weekenden. Toch sta ik in de top 15, dus het is echt niet alleen voor endurance ruiters hoor ;)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 19:10

Ik heb in weekend ook alleen maar grote ronde en doordeweeks kleine rondjes van 5 km. Ben vorig jaar 1100 nog wat.gereden en op plek 11 beland. Doe mee met de challenge,.ik maak doelen voor mezelf en niet op 1 te.komen.(is.volgens mij de.bedoeling)sorry voor alle puntjes maar heb nieuwe tel nouja leen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 19:23

Ahh fijn! Ik wacht nog even af op de eigenaar en morgen al om 2u uit dus misschien een grote rit hahaha