Ik heb er echt zoooveel zin in, maar ik zie op heel veel topics dat op een fries rijden heel anders is, dus nou ja ik had dus de vraag of iemand ervaring heeft met buitenritten op een fries (op Terschelling?) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb er echt zoooveel zin in, maar ik zie op heel veel topics dat op een fries rijden heel anders is, dus nou ja ik had dus de vraag of iemand ervaring heeft met buitenritten op een fries (op Terschelling?)
. De gangen, vooral draf kunnen wat moeilijker zitten omdat ze soms wat hoger opgooien. De mijne maakt ook enorme sprongen in de galop, maar het is per paard afhankelijk hoe makkelijk ze zitten. Lauriannnn schreef:Ga je bij puur terschelling? Daar ben ik geweest alleen maar friese paarden paar bonte ertussen maar je rijd als goed is gwn op een fries verschillen van rustig tot druk groot klein heel goed geregeld daar en onwijs mooie buitenrit gehad echt een aanrader!!
ejikas schreef:chantalnadia schreef:Ik word zo gefrustreerd, waarom vind ik ze zo makkelijk doorzitten?
![]()
Nouja, paarden die hoog opgooien zitten ook lekker.
Hahaha, nou ja ben benieuwd of ik ze ook zo makkelijk door vind zitten