mijn vriendin gaat met wetstrijden beginnen met Blackie onze verzorg pony 
Dit is Blackie
Blackie onder het zadel

En wandelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn vriendin gaat met wetstrijden beginnen met Blackie onze verzorg pony 

Bizzybijtje schreef:_Sillebil schreef:Leuke pony! Is het niet dat ze menwedstrijden gaat doen ofzo? Of ben ik zo blind dat ik geen rijfoto zie
Die heeft ze weggehaald.

Lindeeee schreef:Als je dit soort reacties niet wil moet je misschien toch eens kritisch gaan kijken of je vriendin op je pony past. Als zoveel bokkers zeggen dat het niet past, moet je misschien maar eens het welzijn van je pony voorop stellen en een klein berijdstertje gaan zoeken, in plaats van de te grote vriendin.
elinmarissa schreef:Lindeeee schreef:Als je dit soort reacties niet wil moet je misschien toch eens kritisch gaan kijken of je vriendin op je pony past. Als zoveel bokkers zeggen dat het niet past, moet je misschien maar eens het welzijn van je pony voorop stellen en een klein berijdstertje gaan zoeken, in plaats van de te grote vriendin.
Ik heb al kritisch gekeken
Celiien schreef:Ja joh, ga lekker starten! Krijg je alleen maar commentaar van, van omstanders en juryleden. Maar doen, dan dringt het misschien door.. Arm beestje, je vriendin(of jij, wie dan ook) zit zo ongeveer met haar benen in de nek omdat ze als ze har benen zou strekken mee kan lopen of de benen aantikt... Als je zo graag wil eijden zoek dan een grotere verzorgpony
Celiien schreef:Ja joh, ga lekker starten! Krijg je alleen maar commentaar van, van omstanders en juryleden. Maar doen, dan dringt het misschien door.. Arm beestje, je vriendin(of jij, wie dan ook) zit zo ongeveer met haar benen in de nek omdat ze als ze har benen zou strekken mee kan lopen of de benen aantikt... Als je zo graag wil eijden zoek dan een grotere verzorgpony