Ruiterbewijs?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WhiteLogness

Ruiterbewijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 09:37

Hoi bokkers! :wave:

Ik zat een beetje na te denken over het Ruiterbewijs en heb het al een beetje uitgezocht enzo, maar is deze verplicht in het Amsterdamse Bos?
En nadat je het hebt gehaald moet je dan nog per maand iets extra's betalen of ben je voor de rest altijd verzekerd totdat je jou Ruiterbewijs weer moet vervangen?

Ook rijd ik niet meer op een manege en heb ik een verzorgpony, kan je dan zomaar naar een andere manege om op een manege paard het Ruiterbewijs halen?

Zijn er ook mensen die het niet hebben en in het Amsterdamse Bos rijden?

Ik hoop dat jullie mij hier wat info over kunnen geven!

Dankjewel! :)

xxdomiixx

Re: Ruiterbewijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:52

Je kunt met een eigen paard het ruiterbewijs halen. Of je het nodig hebt in dat bos weet ik niet, woon niet in die omgeving :)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:57

Je hoeft alleen om de geloof 2 jaar te betalen voor de verlening. Je kunt inderdaad op je eigen paard pony het ruiterbewijs doen. Maar er zijn ook maneges die speciale weekenden organiseren om een ruiterbewijs te halen

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:58

Amsterdamse bos heb je geen ruiterbewijs nodig (Inmiddels verhuisd, maar heb er aardig wat km's gereden).

Op welk paard je je ruiterbewijs haalt maakt de examinator niet uit, mits de combinatie de oefeningen kan uitvoeren.

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 08:27

Oke! Dan weet ik genoeg! Bedankt allemaal ! :j