Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus excuseer als ik het fout heb.
Anthe_2004 schreef:Secretss schreef:Volgens mij hangt dat af van welk niveau je rijdt, en je kan het dus niet zelf kiezen. Maar ik ben een leek op gebied van wedstrijdenDus excuseer als ik het fout heb.
Daar heb je gelijk in: pas op Z niveau mag er met een hoedje gestart worden geloof ik.
dieseltje09 schreef:Absoluut een cap, ik vind een hoedje mooi hoor maar voor de voorbeeldfunctie van topruiters vind ik eigenlijk dat gewoon iedereen een cap op moet.
Ik vind bv het plaatje van charlotte gewoon heel mooi, het klopt ondanks haar cap(of misschien juist wel door haar cap)
Pas op het CHIO viel het me ook al op dat de nederlanders allemaal(behalve patrick vd Meer) met hoedje reden en vervolgens kon ik me dochter van 8 uitleggen dat zij nooit en ten nimmer zonder cap mag rijden en die topruiters misschien niet al te slim zijn(vooral niet nadat ik Edward Gal voorbij zag stuiteren op zn beest tijdens de prijsuitreiking)
(vandaar mijn opmerking over een voorbeeldfunctie, vooral kids van die leeftijd kijken zo erg tegen dat soort ruiters op) Anky is voor haar tijd, hoe banketstaaf ook maar die is te lang uit voor haar om te kennen.SarahIlse schreef:Je mocht 'vroeger' pas op een bepaald niveau met een hoedje rijden. Of je nu überhaupt of vanaf welk niveau nog met een hoedje mag starten weet ik niet.
Ik vind persoonlijk een cap mooier staan. Je hebt nu zulke mooi caps tegenwoordig. Bovendien is het veiliger.