Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Selina schreef:Maneges vragen altijd veel te veelKen maneges waar je 400 euro(!) per maand moet betalen om een paard te leasen
Dan kan je beter een eigen kopen.

ellyxxx schreef:hallo iedereen!,
ik heb een beetje een probleem.... ik lease nu een aantal maanden een paard.
en aan het begin leek het me wel leuk maar, ik mag niks! ik mag maar 1x in de week rijden
en dan mag ik alleen maar een beetje rondhobbelen voor de rest mag ik niks. en ik moet wel allemaal klusjes doen. en ik betaal er ook nog eens behoorlijk veel voor. nou wil ik wel stoppen alleen ik vind het paard zo leuk! en voor de rest is er ook niet veel in de buurt. weten jullie wat ik moet doen?
SindyKaya schreef:TS, je mag de openingspost niet verwijderen ( staat in de regels ) als een modje het nodig vind kan hij/zij dit topic opslot zettenellyxxx schreef:hallo iedereen!,
ik heb een beetje een probleem.... ik lease nu een aantal maanden een paard.
en aan het begin leek het me wel leuk maar, ik mag niks! ik mag maar 1x in de week rijden
en dan mag ik alleen maar een beetje rondhobbelen voor de rest mag ik niks. en ik moet wel allemaal klusjes doen. en ik betaal er ook nog eens behoorlijk veel voor. nou wil ik wel stoppen alleen ik vind het paard zo leuk! en voor de rest is er ook niet veel in de buurt. weten jullie wat ik moet doen?