leuke buitenrit omgeving zuid-Holland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadia_dc

leuke buitenrit omgeving zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 14:21

Hoi hoi *\o/*

mijn pa en ik willen een buitenrit gaan maken maar er zijn zoveel verschillende maneges/organisaties die dat doen en de ene lijkt nog leuker als de ander. Dus heb ik de vraag of iemand een leuke plek weet die echt aan te raden is. :))

-het liefst een bos/strand rit
-in een groep of alleen maakt niet uit.
-we hebben allebei rij ervaring
-hoeft niet in zuid-Holland maar niet dat we uren moeten rijden voor we er zijn.
-niet super prijzig

groetjes *\%/*

Nadia_dc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 15:32

niemand?

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 15:34

Stalhouderij het fjordenpaard houd strand en duinritten in scheveningen voor beginner en gevorderden. Ze zijn er op vrijdag en zondag want ze komen met vee wagen uit Breda.

Heb er al vaak gereden en is heel leuk altijd.

Edit. Even de link opgezocht.

http://www.stalhouderij-hetfjordenpaard.nl

kieta

Re: leuke buitenrit omgeving zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 15:47

Ik heb jaren gereden bij manege snit in Noordwijkerhout en je hebt daar in de buurt ook manege bakker ik vond ze alle bij heel leuk bij manege bakker heb je meer Friese haflingers fjorden tinkers en dat soort paarden bij Smit meer kwpn enz.
Ik weet niet waar je woont

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 16:37

Ik rij graag in Noordwijkerhout bij De Stal, een kleinschalige stal die alleen buitenritten doet. Manege Smit vind ik ook goed, maar Bakker is onveilig. Zo moest ik me op een buitenrit ontfermen over iemand die helemaal niet kon rijden. Toen ik daar de leidster op aansprak, zei ze daar niet naar gevraagd had, omdat ze ervan uitging dat iedereen die naar buiten wilde kon rijden. Ook zijn ze me een keer kwijtgeraakt toen ik achteraan op een gigasloom paard reed. Toen ze een hoek omgingen, wist ik niet of ze daarna naar links of naar rechts waren gegaan. Gelukkig vond ik ze terug op het strand.

kieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 19:38

Jacquel schreef:
Ik rij graag in Noordwijkerhout bij De Stal, een kleinschalige stal die alleen buitenritten doet. Manege Smit vind ik ook goed, maar Bakker is onveilig. Zo moest ik me op een buitenrit ontfermen over iemand die helemaal niet kon rijden. Toen ik daar de leidster op aansprak, zei ze daar niet naar gevraagd had, omdat ze ervan uitging dat iedereen die naar buiten wilde kon rijden. Ook zijn ze me een keer kwijtgeraakt toen ik achteraan op een gigasloom paard reed. Toen ze een hoek omgingen, wist ik niet of ze daarna naar links of naar rechts waren gegaan. Gelukkig vond ik ze terug op het strand.

Woow erg ik heb er pas Den keer gereden maat daar ga ik niet meer!

Nadia_dc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 22:18

De stal lijkt me leuk
maar kan alleen niet zoveel vinden over de prijzen. of ik kijk er glad overheen :wow:

en wat misschien ook nog even handig was om te zeggen mijn vader heeft geen paardrijspullen := kan je die dan misschien daar lenen?

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:47

Oei, het is alweer een tijdje geleden dat ik er reed. Ik geloof dat het 30 euro was voor een 2-uurs rit. Ik heb geen idee hoe het zit met paardrijspullen, ik had altijd mijn eigen spul. Ik zou zeggen, bel of mail ze even.