Leuke dingen voor op een warme dag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elmootjuhh

Leuke dingen voor op een warme dag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 19:29

heeii , aangezien er heel afentoe een erg warme dag is hier. Hebben jullie soms leuke ideeen om dan te doen? want mijn paard kan er niet zo goed tegen als hij erg moet werken in de hitte. dus rijd ik eigenlijk nooit als het boven de 30 graden is (beetje beweging kan natuurlijk wel , maar echt trainen niet) dus ideeen zijn welkom! ps: zwemmen is helaas niet mogelijk :( . Geen strand of meer in de buurt helaas. Maar er is natuurlijk wel gewoon een waterslang en kranen dus spelltjes met water en afspoelen kan dus wel! :D

lhjw019

Re: Leuke dingen voor op een warme dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 21:46

Misschien iets van grondwerk of zonder beugels rijden om je zit te verbeteren? Of gewoon rustig iets met pionnetjes doen, naar het bos als daar de mogelijkheid is.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 21:47

Samen een ijsje eten. :P

lucky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 22:09

Appel happen emmer met water vullen en appels erin kijken of je paard ze te pakken krijgt

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 22:10

Op FB ergens zag ik ook iets heel leuks, ze hadden dan een soort 'zwembadslang' (van dat schuimrubberen iets in allerlei kleuren) in een boogje en dan zaten er allemaal gaatjes in aan 1 kant. Er was een waterslang op aangesloten dus er kwam allemaal water uit die gaatjes zegmaar! Bij de Kruidvat kon je het voor 9,95 krijgen dacht ik. Het is wel een heel laag iets dus ik zou er wel tonnen oid onder zetten :)