2013 een top jaar!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bobo2000

Berichten: 361
Geregistreerd: 03-11-13
Woonplaats: Heemskerk

2013 een top jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 22:53

2013 was voor ons een jaar met ups en downs...
Rond februari was bobo erg kreupel en had last van 2 benen...
naar ongeveer een maand wandelen en zn benen goed in de gaten houden
gingen we weer rustig aan opbouwen.
In april hebben we lekker rustig in de bak gereden en rustig aan gedaan een lekker maandje!
In mei hadden we samen onze ''eerste'' onderlinge op stal was erg leuk! Helaas niks gewonnen.. maar dat maakt niet uit het gaat om de lol! de week daarna ging een vriendin mee naar stal en gingen we naar de snackbar een ijsje halen.Was een lekker ritje!
daarna deden we weer rustig aan.
In juni had ik door gym mijn hand gekneusd dus rijden ging niet...dus gingen we maar vd doen. ging erg goed het was een maandje van longeren en vrijheidsdressuur onderlinge.Voor mijn gevoel ging het heel slecht, maar toch tweede geworden!
de rest van de maand hadden we rustig aan gedaan.
in Augustus was ik eerst 2 weken op vakantie dus bobo werd door iemand anders gereden. Toen ik terug kwam hadden ze bij ons op stal pony kamp georganiseerd!En daar moesten we natuurlijk bij zijn.de eerste dag hadden we spring les gin goed! daarna hadden we estafette.. wat niet goed bij mij gingomdat ik al een tijdje last heb van mijn stuitje... Dus ik deed niet mee. De tweede dag gingen we een duinrit maken was erg leuk! en de laatste dag springwedstrijdje. waar we tweede waren geworden.de laatste week vd gedaan.
In september gingen we gewoon rustig rijden en oefenen voor de laatste onderlinge dat jaar. de laatste week hadden we onderlinge en geen prijs maar was er gezellig. En dat hadden we met zn alle met een bbq afgesloten. :j
In oktober veel serieus gereden.
In november liep ik met een kous om mn voet door een hele zwakke enkel... Met rijden deed dat erg veel pijn... dus weer veel vd gedaan en gewandeld.
In december weer een rustig maandje.
dit jaar was top!!

hier nog een filmpje van dit jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=cNHrWO_V7A8

groetjes, Danique en hoefjes van bobo *\o/*

ps:moderators als het hier niet goed staat willen juie het dan verplaatsen wist niet waar ik het anders moest zetten :o

WildJes

Berichten: 914
Geregistreerd: 08-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:23

Wat een gave pony :D! Heel veel plezier met Bobo in 2014! *\o/*