Verzorgpony uit het hoofd zetten

Moderators: balance, Sica, Neonlight

 
 
Duimelotje
Berichten: 344
Geregistreerd: 24-07-12

Re: Verzorgpony uit het hoofd zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 20:40

Ik zat er inderdaad over na te denken om mijn advertentie ook op marktplaats te zetten, daar kijken misschien ook net wat meer mensen op dan op de BM. Rijden is zeker niet mijn eerste prioriteit.. Zou leuk meegenomen zijn, maar hoeft niet. Ik vindt longeren, freestylen en wandelen enzo ook erg leuk! En aanbellen denk ik dat ik binnenkort inderdaad maar een keertje ga doen. Die mensen zie ik inderdaad dan toch waarschijnlijk nooit meer terug, en de kans op een ja is er natuurlijk wel.


Chantalx249

Berichten: 512
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Verzorgpony uit het hoofd zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:50

Ik had ook aangebeld bij een boer :)

BianCatjee

Berichten: 3179
Geregistreerd: 17-01-06

Re: Verzorgpony uit het hoofd zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:07

Ik zou het niet uit je hoofd zetten, je kan misschien aan je vader uitleggen dat als je een verzorgpony hebt dat je het minder druk hebt dan als je een eigen pony/paard hebt ;) Ligt er uiteraard aan voor hoeveel dagen je een verzorgpony wilt en wat je met die eigenaar afspreekt e.d.

Succes met het vinden van een verzorgpony ;)

<3 Megan ♡

Duimelotje
Berichten: 344
Geregistreerd: 24-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 21:11

BianCatjee schreef:
Ik zou het niet uit je hoofd zetten, je kan misschien aan je vader uitleggen dat als je een verzorgpony hebt dat je het minder druk hebt dan als je een eigen pony/paard hebt ;) Ligt er uiteraard aan voor hoeveel dagen je een verzorgpony wilt en wat je met die eigenaar afspreekt e.d.

Succes met het vinden van een verzorgpony ;)


Ja inderdaad. Als ik zo de reacties teruglees zijn er argumenten zat.. :') Harstikke bedankt!

BianCatjee

Berichten: 3179
Geregistreerd: 17-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:28

Beniesje schreef:
BianCatjee schreef:
Ik zou het niet uit je hoofd zetten, je kan misschien aan je vader uitleggen dat als je een verzorgpony hebt dat je het minder druk hebt dan als je een eigen pony/paard hebt ;) Ligt er uiteraard aan voor hoeveel dagen je een verzorgpony wilt en wat je met die eigenaar afspreekt e.d.

Succes met het vinden van een verzorgpony ;)


Ja inderdaad. Als ik zo de reacties teruglees zijn er argumenten zat.. :') Harstikke bedankt!


Haha gaat goed komen +:)+ Succes!

<3 Megan ♡

Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Re: Verzorgpony uit het hoofd zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:33

Een verzorgpony zorgt ervoor dat je verantwoordelijk wordt. (weer een levensles erbij) :)
Ik was zelf 14 toen ik mijn eerste eigen paard kreeg, mijn moeder zei altijd: School gaat voor het paard!! Ik knikte altijd braaf ja, maar dacht nee :)) Uiteindelijk is het ook goed gekomen, heb inmiddels nog steeds een eigen paard & ga er elke dag heen. Een verzorgpony hoeft natuurlijk niet elke dag, misschien ook wel twee keer in de week! Who knows.. Succes met zoeken en het overtuigen van je ouders!

Accept the fact that some people didn't intend to let you down. Their best is just less then you expected.

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:42

Beniesje schreef:
Ik zat er inderdaad over na te denken om mijn advertentie ook op marktplaats te zetten, daar kijken misschien ook net wat meer mensen op dan op de BM. Rijden is zeker niet mijn eerste prioriteit.. Zou leuk meegenomen zijn, maar hoeft niet. Ik vindt longeren, freestylen en wandelen enzo ook erg leuk! En aanbellen denk ik dat ik binnenkort inderdaad maar een keertje ga doen. Die mensen zie ik inderdaad dan toch waarschijnlijk nooit meer terug, en de kans op een ja is er natuurlijk wel.


Dan heb ik misschien wel wat voor je.. Ik doe je even een pb ;)

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Verzorgpony uit het hoofd zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:03

Ah oke, had je net een heel verhaal gestuurd haha :') Maar leuk dat je wat hebt ;)

Duimelotje
Berichten: 344
Geregistreerd: 24-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-13 22:14

Jets schreef:
Ah oke, had je net een heel verhaal gestuurd haha :') Maar leuk dat je wat hebt ;)


Ik heb je een berichtje teruggestuurd! :)

ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Verzorgpony uit het hoofd zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:23

Wow, als ik een verzorgster zocht ging ik zeker voor een meid die zo volwassen overkomt! Je klinkt heel serieus en als een doorzetter, niet als iemand die zegt 7 dagen te kunnen maar nooit komt.
Jij komt er wel :)

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Duimelotje
Berichten: 344
Geregistreerd: 24-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-13 22:27

ruitje schreef:
Wow, als ik een verzorgster zocht ging ik zeker voor een meid die zo volwassen overkomt! Je klinkt heel serieus en als een doorzetter, niet als iemand die zegt 7 dagen te kunnen maar nooit komt.
Jij komt er wel :)


Wow, bedankt! :) Wat ik zó vreselijk leuk vind om te doen, zal ik inderdaad niet opgeven!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers