Concours

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Doukkalis22

Concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 18:23

Hee allemaal,
Ik heb een vraagje.
Ik rijd nu al een tijdje en ik was gister met mn vriendin mee op concours en nou wil ik graag beginnen met concoursen rijden maar ik zou nie weten hoe :(? want ik zit ook niet op een FNRS manege dus ik heb ook nooit de F-proeven gehad , is dat erg ??

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:26

Als je gewone (KNHS) wedstrijden wil rijden, zal je lid moeten worden van een rijvereniging. Dan een startkaart met je paard / pony aanvragen. op de vereniging kunnen ze je vertellen hoe dat moet

[o] Voor minimaal €25,- boodschappen bestellen met hierover €10,- korting en gratis thuisbezorgd? Download de Stockon app en gebruik code FRANCIS176033

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:29

Ik denk niet dat je met een manege pony concoursen kan gaan rijden. Als je wel de mogelijkheid hebt vergeet dan niet dat het allemaal een hoop gedoe is. Startpas aanvragen, startgeld betalen bij ieder concours, elke keer chekken of je alle papieren bij je hebt. Ik rijd gewoon B concoursen dressuur maar ik betaalde voor de startpas ongeveer 60 euro. Met ongeveer gemiddeld 10 euro. De startpas was is voor een pony ongelimiteerd.

Freija ~ 10 -2018

Amber_Pat

Re: Concours

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:32

Heb je een eigen pony? Zo nee, dan is het toch verstandig om lid te worden van een fnrs manege.
Als je dan bij de f-proeven f8 haalt, kun je ook doorstromen naar de b-proeven van de knhs.

Annemiek184

Re: Concours

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:00

Vraag eens aan je manege of ze ook wedstrijden organiseren, misschien organiseren ze wel gewoon oefen KHNS-proeven?
Als ze geen proeven organiseren, en je wilt het écht heel graag, moet je misschien overstappen naar een andere manege of een verzorgpony zoeken waarmee je ook proefjes mag gaan rijden.

Tasja, you never fail to put a smile on my face.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie