Erg lastige keus... Help!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

 
 
sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Erg lastige keus... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 20:03

Dankjewel voor jullie reacties! de vrouw van nummer 2 heeft gezegt dat okal beslis ik over 2 maanden of ik het wel wil doen of toch niet (wel met dat ik het even ga aanzien) dat het haar niet uit maakt, ze vind het indd ook een behoorlijke afstand en vind dat ik zelf een goede beslissing wil maken :j


Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:03

sannedeedee1 schreef:
Kirsha schreef:
Het duurde even voor ik doorhad dat het om een verzorgpaard ging (ik las te snel), ik dacht dat je een paard ging kopen :P

De eerste zou ik sowieso niet doen. Als je dat nu al niet ziet zitten heb je inderdaad kans dat het mis gaat. Voor wat betreft de tweede, je moet zelf bekijken of je dat te ver vindt. Mijn eerste verzorgpaard stond op een uur fietsen, in de winter. Ik heb dat toen wel volgehouden, 2x per week. Achteraf gezien verklaar ik mezelf voor gek, maar het heeft me ook veel goeds opgeleverd. Het is dus net waar je zelf achter staat!


Haha, nee als het om een eigen paard ging had ie wat mij betreft aan de andere kant van het land mogen staan, dan hadden we hem hier kunnen stallen :+
Maar het gaat hier ook om 2 keer per week, kou vind ik niet zo'n probleem en het is best dicht bij mijn school, dus vanuit daar zou ik gelijk door kunnen gaan..... Het enige waar ik tegen op zie, is als het gaat sneeuwen :(
Wat betreft over de eerste, ik vind het zo erg om te zeggen dat je liever de ander gaat doen. :o


Maar dat hoef je toch niet zo te zeggen? Je kunt altijd aangeven dat je denkt dat dit paard niet goed bij jou past en dat het dan waarschijnlijk niet gaat werken. Ik denk dat de meeste mensen dat meer waarderen dan iemand die toch begint en na twee weken weer stopt omdat het toch niets wordt :)

Fenore van Gipsy Spirit

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Erg lastige keus... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 20:06

Kirsha indd daar heb je gelijk in :j

opisop_shop

Berichten: 15059
Geregistreerd: 19-11-08
Woonplaats: Oostenrijk:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:07

ik fietste vroeger ook bijna 40min. maar dan inderdaad alleen overdag, dus bij winterdag alleen in de weekenden. vind het anders inderdaad ook niet vertrouwd.

~ When life gives you mountains, put on your boots and hike ~

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 20:10

opisop_shop schreef:
ik fietste vroeger ook bijna 40min. maar dan inderdaad alleen overdag, dus bij winterdag alleen in de weekenden. vind het anders inderdaad ook niet vertrouwd.


Je moet inderdaad ook een klein naar stukje over de polder, ik heb bij de andere verzorg pony altijd langs een donker kasteel gefietst met een heel lang pad zonder lichten, ik ben er nooit zo snel bang van :+

anneroxanne
Berichten: 150
Geregistreerd: 29-10-12
Woonplaats: in Wonderland

Re: Erg lastige keus... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:10

mag ik vragen waarom je met je vorige verzorgpony bent gestopt vanwege te weinig tijd en nu weer opnieuw zoekt, kan je niet verder gaan met je vorige pony??

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 21:33

anneroxanne schreef:
mag ik vragen waarom je met je vorige verzorgpony bent gestopt vanwege te weinig tijd en nu weer opnieuw zoekt, kan je niet verder gaan met je vorige pony??


Bij de vorige moest ik 7 dagen per week komen rijden, dat ging dus echt niet, want we hebben het geld wel voor een paard alleen de tijd niet dus kon ik net zo goed een eigen beessie kopen :j Als ik Oniro 2 dagen in de week zou moeten rijden had ik er natuurlijk nooit weggegaan

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Erg lastige keus... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 22:12

Ik ga vanaf volgende week beginnen met pony 2 :D
Hier een foto <3
Afbeelding

opisop_shop

Berichten: 15059
Geregistreerd: 19-11-08
Woonplaats: Oostenrijk:)

Re: Erg lastige keus... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:43

gelijk heb je, wat een knapperd!!!

En wat zei de eigenaar van het paard?

~ When life gives you mountains, put on your boots and hike ~

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 19:59

opisop_shop schreef:
gelijk heb je, wat een knapperd!!!

En wat zei de eigenaar van het paard?


Ja vind het een geweldige pony! <3
Ze zei dat ze het enigszins kan begrijpen omdat ik van pony's afkom, en omdat ik nu overstap op paarden en dan gelijk op een paard die alle kanten op vliegt. ze zei ook dat als dit toch te ver word dat ik terug mag komen van haar :j

maximepatser

Berichten: 417
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Friesland

Re: Erg lastige keus... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:14

het ligt helemaal bij jezelf, als ik jou was zou ik natuurlijk gaan voor het paard waar je een klik mee hebt! maar dan moet je wel zeker zijn van je zaak. Is het haalbaar voor mij om ( hoeveel dagen in de week ) uit school ( of in het weekend ) 40 min. heen en 40 min. terug te reizen? Stel je hebt te weinig tijd, dan zou het zonde zijn voor het paard en jezelf. Dan zou je namelijk alles heel snel moeten doen, om vervolgens met school bezig te gaan ( of andere dingen zoals bokt :P ). Wat ik dus eigelijk probeer te zeggen is dat je moet kijken of het mogelijk zou zijn om die 80 min. te reizen, en daarnaast nog je andere dagelijkse dingen te doen. Ik hoop dat je me hebt kunnen begrijpen, want in mijn hoofd klonk het net iets logischer dan hier XD

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 20:23

maximepatser schreef:
het ligt helemaal bij jezelf, als ik jou was zou ik natuurlijk gaan voor het paard waar je een klik mee hebt! maar dan moet je wel zeker zijn van je zaak. Is het haalbaar voor mij om ( hoeveel dagen in de week ) uit school ( of in het weekend ) 40 min. heen en 40 min. terug te reizen? Stel je hebt te weinig tijd, dan zou het zonde zijn voor het paard en jezelf. Dan zou je namelijk alles heel snel moeten doen, om vervolgens met school bezig te gaan ( of andere dingen zoals bokt :P ). Wat ik dus eigelijk probeer te zeggen is dat je moet kijken of het mogelijk zou zijn om die 80 min. te reizen, en daarnaast nog je andere dagelijkse dingen te doen. Ik hoop dat je me hebt kunnen begrijpen, want in mijn hoofd klonk het net iets logischer dan hier XD


Haha nee ik vat hem :j
Maar Ik ga de pony met de klik een maandje op proef doen, om te kijken of het haalbaar met school en het reizen is :)
Dus ik hoop dat het echt te halen valt, want t is echt een leukerd :D

HoresesLover

Berichten: 1589
Geregistreerd: 26-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:07

Ik zou ook voor de tweede gaan :)
Het eerste paard vind je niet zo fijn rijden, en het enige minpuntje bij het andere paard is dat je lang moet fietsen. Maar als je kan regelen dat iemand je brengt en haalt als het slecht weer is, dan zou dat natuurlijk ook wel handig zijn. Soms moet je er wel iets voor over hebben, maar ik snap dat 40 minuten fietsen erg ver is. Het is maar net wat je zelf wilt. :)

Maar als ik zou moeten kiezen qua paarden zou ik toch voor de tweede gaan :)

An eye for an eye and the world goes blind...

HoresesLover

Berichten: 1589
Geregistreerd: 26-09-11

Re: Erg lastige keus... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:08

Oh, ik zie nu dat je al een keuze hebt gemaakt! :+
Wat een knapperd! Veel plezier met hem! :D

An eye for an eye and the world goes blind...

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Erg lastige keus... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 17:22

Ga toch niet voor de 2e, Ben vandaag echt dood ziek (kotsen, koorts, en hoofdpijn) dus had gezegt dat ik niet kon..... Nou toen kreeg ik een preek over me heen...
Ik zou een maand op proef gaan, maar dat doe ik dus niet meer, ik kan er niks aan doen dat ik doodziek op bed lig....

HoresesLover

Berichten: 1589
Geregistreerd: 26-09-11

Re: Erg lastige keus... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 18:00

Balen! Wat vreemd dat je een preek krijgt, jij kunt er toch niets aan doen dat je ziek bent? Beterschap! :(:)

An eye for an eye and the world goes blind...

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 18:02

HoresesLover schreef:
Balen! Wat vreemd dat je een preek krijgt, jij kunt er toch niets aan doen dat je ziek bent? Beterschap! :(:)


Nee daarom, als het al gelijk zo moet beginnen hoeft het van mij niet.....
Dan lijkt mij ook niet dat ze er begrip voor heeft als ik straks examen heb, en een keertje niet kan ofzo.....
En dankje :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 41 bezoekers