Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Moderators: balance, Sica, Neonlight

 
 
Jindai

Berichten: 1877
Geregistreerd: 11-11-12

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 11:44

Ik kan je spulletjes nergens zien, PoekieX? En mensen kopen het vanzelf als ze het écht mooi vinden. ;) En anders blijf je lekker door oefenen, wordt je ook weer beter van. :)


Gioia1997

Berichten: 125
Geregistreerd: 01-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:14

Jindai schreef:
Ik kan je spulletjes nergens zien, PoekieX? En mensen kopen het vanzelf als ze het écht mooi vinden. ;) En anders blijf je lekker door oefenen, wordt je ook weer beter van. :)


wanneer je op haar profiel bij haar advertenties kijkt kan je ze vinden :)

PoekieX: ik zou inderdaad eerst veel oefenen voordat je ze gaat verkopen en dan via de bokt markt verkopen en niet via je die webshop site, het ziet er een beetje onprofessioneel uit. Dit is geen kritiek hoor, ik bedoel het goed :)

have a gentle heart

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:16

De foto's vind ik niet echt professioneel op de website. En het ziet er idd uit of het doo een kind van 10/11 gemaakt is. Sorry

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Gioia1997

Berichten: 125
Geregistreerd: 01-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:25

BeSen schreef:
De foto's vind ik niet echt professioneel op de website. En het ziet er idd uit of het doo een kind van 10/11 gemaakt is. Sorry

Ze is ook 11, staat op de vorige pagina :P

have a gentle heart

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:27

Ik ben t ermee eens hou die spulletjes lekker voor jezelf, t ziet er niet mooi uit je krijgt dat niet verkocht.
Daarbij zijn de foto,s ook erg slecht.
En anders is er maandag koningsdag

Ik heb hier mijn mentuig geverfd

Afbeelding

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:29

Gioia1997 schreef:
BeSen schreef:
De foto's vind ik niet echt professioneel op de website. En het ziet er idd uit of het doo een kind van 10/11 gemaakt is. Sorry

Ze is ook 11, staat op de vorige pagina :P

Ja maar zo ziet het er ook echt uit :P

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Jindai

Berichten: 1877
Geregistreerd: 11-11-12

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 12:25

@Gioia1997 Dankjewel, had ik even niet aan gedacht om op die manier te zoeken. :D

@PoekieX Voor iemand van 11 jaar doe je het al leuk, maar ik ben het wel eens met Gioia1997, het ziet er niet professioneel uit. Lekker door blijven oefenen, dan kom je er vanzelf wel! +:)+
Je ideeën zijn namelijk wel leuk, alleen de afwerking kan een stuk beter. :)

@NathalietjeB Wow, wat heb je dat mentuig gaaf geverfd! Lekker knalkleurtje is het geworden! :D

liliekska

Berichten: 4188
Geregistreerd: 07-03-12
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 12:26

Inderdaad Poekiex, Je bent best wel duur voor hoe het eruit ziet. Ik zou lekker dooroefenen en dan pas een winkeltje beginnen.

Faith can move mountains

jampie1

Berichten: 53
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 15:55

Ik kan nergens een goeie site vinden waar je een borsttuig kunt maken weet iemand een goeie site ?

kaylee

Berichten: 594
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 21:12


joeluna

Berichten: 2588
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 21:46

Waarom vallen jullie PoukieX allemaal zo aan? Daar is dit topic overigens ook helemaal niet voor bedoeld... Ze is nog maar 11, ik vind het behoorlijk knap dat ze dan al zo'n site kan maken! PoukieX, ga vooral zo door en oefening baart kunst. +:)+

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 09:48

_SnowBall schreef:
Arashah schreef:
Heel erg lief van jou! Waar bokt niet goed voor is :-) ik wil namelijk een passend oornetje voor shetties maken, of in ieder geval proberen :-)

Ik ben het briefje kwijt waar ik het op heb geschreven %) Had hem in mn jaszak gedaan, alleen dat is net een overlevingspaket :+ Heb het waarschijnlijk ergens verloren toen ik er iets uit ging halen... Ik ga de volgende x een foto maken als ik het op nieuw heb op gemeten!


Geen probleem! Kan gebeuren! Ik vind het al erg lief dat iemand dit voor me opmeet!

LisaaSophie

Berichten: 622
Geregistreerd: 17-02-13
Woonplaats: Naaldwijk(westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:52

joeluna schreef:
Waarom vallen jullie PoukieX allemaal zo aan? Daar is dit topic overigens ook helemaal niet voor bedoeld... Ze is nog maar 11, ik vind het behoorlijk knap dat ze dan al zo'n site kan maken! PoukieX, ga vooral zo door en oefening baart kunst. +:)+


Het is zeker niet aanvallend bedoeld. Ik zeg het alleen, zodat ze weet dat ze misschien is moet gaan kijken, hoe ze het anders/mooier kan maken. Zodat zij weer meer verkoopt. Ja je kan het aanvallend zien. Het is juist hartstikke leuk dat ze het probeert!

Trotse eigenaar van Adjuna <3 (Trento b x gribaldi)

PoekieX
Berichten: 169
Geregistreerd: 24-04-15
Woonplaats: Ik ben overal waar jij ook bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:40

Bedankt voor de tips enzo, Maar 't mag wel wat liever gebracht worden. :)
De afwerking van het lintje van de manenclips ga ik sowieso al andrs doen, dat ga ik vastnaaien, zonder dat knoopje, dat was gwn niet mooi :) en ik heb sowieso al een manier gevonden om de foto's anders te doen. :) Denk bij de tips van die foto's er wel bij na, dat ik het met mijn mobiel deed en 's avonds deed, En dat de prijs onleesbaar is dat is mijn schuld, want mijn handschrift is een rampenplan. Ook ben ik idd duur, de strikjes worden 30 cent per stuk :) Denk bij je kritiek over de prijs er wel bij na dat ik ook de spullen voor het maken moet kopen en dat het ook tijd kost. Dat mijn site onprofessioneel is, dat klopt helemaal, want ik heb het eerst met HTML codes geprobeerd, maar dat liep de soep in.. De manenclips zijn idd niet de allermooiste, maar ik ben wel heel trots op mijn strikjes!! Tot zover de verdediging en kritiek op jullie tips/kritiek.


ps: Dat van het verkopen op de boktmarkt is trouwens geen slecht idee..

friends are cookies, you love them, you want to eat them, and when you eat them you hurt them...

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:54

Nu ik mijn post terug lees komt het best kattig over... Sorry! Maar goed dat je wat met de tips doet :)

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

kaylee

Berichten: 594
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:40

PoekieX schreef:
Bedankt voor de tips enzo, Maar 't mag wel wat liever gebracht worden. :)
De afwerking van het lintje van de manenclips ga ik sowieso al andrs doen, dat ga ik vastnaaien, zonder dat knoopje, dat was gwn niet mooi :) en ik heb sowieso al een manier gevonden om de foto's anders te doen. :) Denk bij de tips van die foto's er wel bij na, dat ik het met mijn mobiel deed en 's avonds deed, En dat de prijs onleesbaar is dat is mijn schuld, want mijn handschrift is een rampenplan. Ook ben ik idd duur, de strikjes worden 30 cent per stuk :) Denk bij je kritiek over de prijs er wel bij na dat ik ook de spullen voor het maken moet kopen en dat het ook tijd kost. Dat mijn site onprofessioneel is, dat klopt helemaal, want ik heb het eerst met HTML codes geprobeerd, maar dat liep de soep in.. De manenclips zijn idd niet de allermooiste, maar ik ben wel heel trots op mijn strikjes!! Tot zover de verdediging en kritiek op jullie tips/kritiek.


ps: Dat van het verkopen op de boktmarkt is trouwens geen slecht idee..


Misschien is het een idee om ze per 10 stuks te gaan verkopen de strikjes.
Mensen vinden het vaak makkelijker om ze in setjes te kopen.
Vaak heeft een paard 9 knotjes en dan heb je er nog een reserve.
Ik zie op de foto dat je loomstiekjes gebruikt (sorry als ik me vergis), deze zou ik niet gebruiken deze breken vrij snel, al helemaal als je een paard hebt wat dikkere manen heeft, dus kun je beter paardenelastiekjes gebruiken. En zorg dat je prijs onder die van de ruitersportzaak blijft, dan is het aantrekkelijker om het te kopen. En de belangrijkste tip: Zorg dat je uniek bent, dat je je kunt onderscheiden van spullen in de winkels. Maar vind het er voor je leeftijd netjes uit zien, nog even oefenen en dan komt het helemaal goed :)

PoekieX
Berichten: 169
Geregistreerd: 24-04-15
Woonplaats: Ik ben overal waar jij ook bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:09

Dat is ook een goed idee, of per 5, want dan kunnen mensen variëren. :)
En toen gebruikte ik idd loomelastiekjes, en uit eigen ervaring(elke les vlecht ik de paardenmanen en doe ik mijn eigen producten er bij :) ) Maar mijn moeder(Een vrouw boven de 50 dat een enorme crack is op het gebied fröbelen en knutselen) zei dat dat niet goed werkte. (bij mezelf waren er al 3 gebroken hihi) Dus kreeg ik van haar een zakje manenelastiekjes (800 in het zakje van het merk germany) Dus daar heb ik er 2 van gemaakt en dat gaat al 5 weken mee(10 lessen :) )

friends are cookies, you love them, you want to eat them, and when you eat them you hurt them...

Bamii

Berichten: 1372
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:20

Voor de eerste keer ziet het er goed uit hoor, helemaal voor een meisje van 11. En tuurlijk zijn er een hoop dingen die beter kunnen, maar oefening baart kunst :)

Je zou bijvoorbeeld ook betere fotos kunnen maken, veel zijn nu te donker of net niet scherp. Het prijsje zou je op een stukje papier kunnen uitprinten.

Wil je verder ook wel helpen met je webshop, is ook een soort 'droom' van mij, dus heb wel een paar leuke ideetjes :P

kaylee

Berichten: 594
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 14:47

PoekieX schreef:
Dat is ook een goed idee, of per 5, want dan kunnen mensen variëren. :)
En toen gebruikte ik idd loomelastiekjes, en uit eigen ervaring(elke les vlecht ik de paardenmanen en doe ik mijn eigen producten er bij :) ) Maar mijn moeder(Een vrouw boven de 50 dat een enorme crack is op het gebied fröbelen en knutselen) zei dat dat niet goed werkte. (bij mezelf waren er al 3 gebroken hihi) Dus kreeg ik van haar een zakje manenelastiekjes (800 in het zakje van het merk germany) Dus daar heb ik er 2 van gemaakt en dat gaat al 5 weken mee(10 lessen :) )


mocht je ooit vragen hebben, of iets waar ik je mee kan helpen, dan roep je maar.
Ik ben ook echt een freubel, ben zelf bezig met een collectie shetladerspullen, die misschien ooit uitgebreid word naar grotere paarden.

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 15:36

Mijn oornetje voor paarden,
Kleur is turkwaas (geen idee hoe dit te schrijvrn)


Afbeelding

quipje90
Berichten: 102
Geregistreerd: 05-01-13

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 18:38

Wauw gaaf!
Ik ben ook met een setje bezig in het turquoise alleen heb nog niet het patroon maatje pony.
Heb nu de menonderleggers en ben nu bezig met de 3 in 1 beschermertjes

PoekieX
Berichten: 169
Geregistreerd: 24-04-15
Woonplaats: Ik ben overal waar jij ook bent...

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 18:40

Cool! Heb je dat gehaakt en genaaid? Ik ben echt gewoon slecht ik haken het enige haken wat mij wel goed afgaat is loomen, maar met touw en wol is het een rampenplan xD

friends are cookies, you love them, you want to eat them, and when you eat them you hurt them...

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:23

IK heb het gehaakt, oren zijn genaaid.
Patroon of uitleg pf hoe je het ook maar wil noemen stsst twee of drie paginas terug. Ik heb met pkaatjes uitgelegd. Maten kun je opmeten bij jou pony.
Pony maten heb ik ook niet, wil grasg zelf voor shetjes en ponys maken maar heb helaas geen maten ter beschikking.

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:01

Arashah schreef:
IK heb het gehaakt, oren zijn genaaid.
Patroon of uitleg pf hoe je het ook maar wil noemen stsst twee of drie paginas terug. Ik heb met pkaatjes uitgelegd. Maten kun je opmeten bij jou pony.
Pony maten heb ik ook niet, wil grasg zelf voor shetjes en ponys maken maar heb helaas geen maten ter beschikking.



Hier een beeld op het paard, beeld heb ik bewerkt. ik heb geen geschikt programma daarvoor daarom dat het zo uhmm... uitziet XD :Y)


Afbeelding

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:04

Ziet er hartstikke leuk uit hoor! Ik ben nu ook bezig met oornetjes haken. Krijg vandaag de maten door van mijn 'proefpony' van een vriendin :Y)

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers