Eehm wij zijn stilletjes een beetje aan het rondkijken voor verzorgers voor onze twee shetjes. De ene is 1.10m, en de andere 80 cm. Oscar, de zwarte van 1.10 is echt een geweldig leuke, eigewijze, superpony. Ik heb echt een super leuk verleden met hem. Hij staat er nu alleen al een tijdje ''verwaarloosd'' (word tijdelijk niks mee gedaan qua rijden etc) dus ik was even aan het rond kijken en mailen. Ik gun oscar het allerbeste. Cindy, en vosmerrietje van 80 cm is ook echt een lieverdje. Je moet wel een beetje geduldig met haar zijn anders word ze soms chaggarijnig haha.. Ze loopt geweldig braaf voor de kar, en een paar jaar terug heb ik achter haar geskied / gesleed! Wat er gedaan kan worden:
OScar: Met de kar, poetsen, knuffelen, wandelen, aan de hand springen, longeren, evt lange lijnen, nog nooit geprobeerd. (bij oscar moet je trouwens niet bang zijn voor een bokje, hij bedoeld het niet gemeen maar hij is wel een echte shet. als je eenmaal vriendjes met hem bent gaat hij voor je door het vuur.)
Cindy: Met de kar, poetsen, knuffelen, wandelen, aan de hand springen, longeren, evt lange lijnen, en vrijheidsdressuur! Dat laatste zou ik heel leuk vinden als iemand daar mee verder zou willen gaan. Ze kent al een aantal trucjes. (voedsel weigeren, nee schudden, jambette, op 't blok, liggen, en als ze zin heeft: zitten en buigen).
Als je nog klein en licht bent kan je ook op oscar rijden natuurlijk. Graag zelfs! Het lijkt me hartstikke leuk als oscar weer tot zijn oorspronkelijke niveau word teruggebracht. (ik heb springwedstrijdjes gedaan en vaak gewonnen. Het hoogste wat we hebben gesprongen is 90 cm!! Dressuur hebben we niet echt iets mee gedaan nog.)
Het zou voor door de weeks zijn dagen in overleg, je moet wel consequent zijn met komen en ook als het regent. Anders netjes afbellen.
Stuur maar een mailtje of een PB als je wil, dan kunnen we het er over hebben.
we hebben een website, daar kan je even op kijken als je wil: www.pstables.nl