Regels en richtlijnen [YRT] Young Riders Talk

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Moderators

Berichten: 118
Geregistreerd: 13-03-18

Regels en richtlijnen [YRT] Young Riders Talk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-17 21:33

Welkom op [YRT] Young Riders Talk

Motivatie en toelichting op het forum
Young Rider Talk is speciaal bedoeld voor de jeugdige bokkers zodat zij hier hun dagelijkse belevenissen met betrekking tot paarden kunnen delen met en vragen kunnen stellen aan andere jeugdige bokkers.

Richtlijnen
  • Let op met het plaatsen van persoonlijke informatie. Overleg bij twijfel altijd met je ouders/voogd of het verstandig is deze informatie op internet te zetten. Denk daarbij aan wie je bent, waar je woont, wat je e-mail adres of facebook is, en op welke stal je lessen volgt. Wat je op internet zet kan iedereen altijd terugvinden. Denk er dus goed over na of deze informatie wel op internet thuishoort.
  • Op dit forum kunnen ook jonge kinderen posten. Roep dus niet meteen 'penny' als een 10-jarig manegeruitertje enthousiast over haar lievelingspony schrijft. Misschien ben je zelf zo ook wel begonnen. Hou dus de leeftijd en de ervaring van de schrijver in gedachten als je reageert.
  • Om YRT voor iedereen zo interessant mogelijk te maken, is het niet de bedoeling om voor elk wissewasje een topic te openen. Stoot je bijvoorbeeld je hoofd tegen een stijgbeugel door een domme actie van jezelf, dan hoef je daar geen topic voor te openen. Zoiets kleins kun je melden in bijvoorbeeld een Huiskamer topic waar je actief bent.
  • Ook hebben we besloten om groeps apps topics niet toe te staan op bokt. Dit omdat telefoonnummers via pb gegeven kunnen worden en je in een (huiskamer) topic met elkaar in contact kunt komen, ook is het mogelijk om boktmeetings te organiseren op BM om op deze manier met elkaar af te spreken.
    We raden gebruikers aan om geen persoonlijke informatie zoals telefoonnummers, adressen en dergelijke op internet te plaatsen aangezien iedereen mee kan lezen en deze informatie kan gebruiken.

Taxatie van paarden
Losse taxatietopics zijn toegestaan wanneer het paard in eigendom van de topicstarter is of als er toestemming is van de huidige eigenaar. Is er geen toestemming dan wordt het topic gesloten en verwijderd.

Ook zijn er taxatietopics per ras, deze kan je hier vinden: [RPA] [Info] Overzicht taxatietopics per ras

Handige/leuke topics op YRT
[YRT] [INFO] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #25
[YRT] [INFO] Hoe oud schatten jullie mijn paard/pony #29
[YRT] [INFO] Hoe groot schat jij mijn paard/pony #2
[YRT] [INFO] Wat te doen naast het rijden.

Handige/leuke topics buiten YRT
[PP] [INFO] Welke kleur past op mijn paard?

Bedankt voor het lezen van deze charter. Meer informatie is te vinden in de Help. Wil je contact opnemen met een moderator van dit forum dan kun je terecht bij:
- Balance
- C_arola
- Neonlight
- Sica
Laatst bijgewerkt door balance op 06-01-20 23:58, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Charter nagekeken op 6 jan. 2025


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers