Niks meer te doen?

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nobody05

Niks meer te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 09:57

Ik heb een verzorg paardje een quarter merrie Starlight Lady,
maar nu hebben we samen een soort probleempje we vinden rijden allebij saai worden dat merk je aan haar en aan mij,
dit is voor beiden dus gewoon niet leuk altijd het zelfde , en we hebben al meerdere dingen geprobeerd.

-springen (lukt niet met western zadel) OPLOSSING GEZOCHT
-Vrijheids dressuur (kan ze grotendeels al en vindt ze niet echt leuk)
-Trail ( met balkjes enz) Kon ze al
-reining ( Lukt ook al redelijk)
^.^maarja dit zijn allemaal trainingen en dat vinden we beiden niet leuk we willen graag beide iets leuks
- zonder zadel ( Ze vindt t eng als je er op klimt)
- Zonder beugels (Ja waar laat je die dan?) OPLOSSING GEZOCHT
- bitloos Doen we al
-buiten rijden (Geen optie ik ga niet alleen)

AUB help me met meer ideen want ik weet het echt niet meer, ik weet dat ik al eens zown topic heb geopent maar heb nooit echt de goede oplossing gehad , en nu heb ik gewoon soms geen eens geen zin meer om te gaan omdat je goed merkt aan lady dat ze het niet meer leuk vindt alles hetzelfde

dit account is niet meer in gebruik.. ik heb een nieuwe en ik ga je niet zeggen welke..
ik heb fouten gemaakt, en wil me er graag over heen zetten

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 10:03

Iemand goede ideen sorry ben wat ongeduldig want als ik nu de gouden tip krijg kan ik weer terug naar haar

dit account is niet meer in gebruik.. ik heb een nieuwe en ik ga je niet zeggen welke..

xMelissaa

Re: Niks meer te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 10:05

Kan je niet ergenst een goedkoop zadel zoeken om te springen? Schriktraining is ook heel erg leuk! Je kan het ook leren zonder zadel te rijden met iemand anders er op en jij er naast dat ze het dan toelaat en zo verder gaan dat je er zelf op kan zonder iemand er naast.

Lauranne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 14:07

beugels gewoon voor je zadel kruisen, bij een westernzadel weet ik niet direct ... eraf halen mss?

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 16:35

melizz13 schreef:
Kan je niet ergenst een goedkoop zadel zoeken om te springen? Schriktraining is ook heel erg leuk! Je kan het ook leren zonder zadel te rijden met iemand anders er op en jij er naast dat ze het dan toelaat en zo verder gaan dat je er zelf op kan zonder iemand er naast.

hmm ja we hebben er een maar denk niet dat de eigenaar dat zo leuk gaat vinden
ja ik wil graag zonder zadel maar dr is niemand bij ons op stal ( dr zijn alleen volwassenen) die dat doen dus tjah >.<

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:01

Er zijn hier al zoveel topics over :O

Bacardyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:09

nieuw zadeltje kijken?
zonder zadel oefenen

bacardy (L)

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:53

Grondwerk? :)

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 10:06

rijden zonder beugels doe ik ook soms je legt de ene beugel over je zadel en de andere beugel ook of je kan de beugels er af halen
best wel leuk maar ik vind het moeilijk

There are a million horses, but I love Darco & Oriska in a million ways <3

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 16:04

Je kan gewoon springen met een westernzadel hoor, het is niet heel comfortabel en je moet niet te hoog gaan, want dan prikt die knop ik je buik.

Als je zonder beugels wilt rijden zou ik ze gewoon uit laten, westernbeugels bewegen toch lang zo veel niet.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 16:41

Je kunt de oefeningen van de trail ook moeilijker maken, de balken dichter op elkaar leggen enz. Verder moet je na proberen te gaan wat er saai is aan het rijden? Want in principe wil je steeds beter worden lijkt me en dat is al een uitdaging opzich? Heb je les?

Lage sprongetjes tot zo'n 50cm moet met westernzadel wel gaan. Dat doe ik ook af en toe met mijn pony. Hoger doe ik niet (meer), heb een keer de knop in mijn maag gehad. En nu merk ik wel dat mijn houding slechter word want ik wil het voorkomen. Zonder beugels rijden wordt lastig als je ze eraf wilt halen. Je kunt ze ook laten hangen,maar dan kunnen ze wel gaan klapperen. Of mss aan de knop hangen?

Nieuw op peaks? Verzilver de code KRIST18HW en we krijgen beide 5 euro tegoed

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie