Worden ze de overige dagen goed verzorgd? Wordt hun stal gedaan en komen ze veel buiten, zodat ze hun energie kwijt kunnen? Dan vind ik het niet zielig. Komen ze weinig buiten dan vind ik het wel zielig.
Nieuw op peaks? Verzilver de code KRIST18HW en we krijgen beide 5 euro tegoed
Ik kom ook niet iedere dag bij mijn paardje door drukte. Ze komt iedere dag buiten en wordt iedere dag uitgemest krijgt haar voer op tijd. Als dat bij jou gebeurt dan is het niet erg hoor.
Hangt idd van de situatie af. Maar ik kan je iig vertellen, als je een MBO of HBO opleiding gaat doen, je hebt in vergelijking nu echt veel vrije tijd..
Los met Lois hondenuitlaatservice | Haarlem en omstreken
altijd buiten . weidegenootjes gewoon doorgevoerd. 4 jaar . de staleigenaar heeft werk aan huis , en kijkt gelukkig altijd of ze genoeg water hebben , en zou het dus meteen opmerken als er iets mis was .
vorig jaar kwam ik wel iedere dag , maar daardoor heb ik wel bijna mijn school verpest . ik ben van het vwo afgestgroomd naar het vmbo , en heb dat met moeite kunnen halen ( 3onv en de rest 6jes :$)
dit jaar wil ik er gewoon voor gaan .
Niet tot weinig actief op bokt,de readings hebben een tijdelijke stop. voor andere dingen,mail naar : horseandspirit@live.nl
Dan vind ik het helemaal weinig. Ze zijn zadelmak en worden niet bereden. Kan je geen verzorgster zoeken? Ik zit in 3 havo en rijd ook iedere dag maar vooruit dat er buiten dat is aan iedereen zelf, maar ik vind het te weinig.
ook ik zit in 3 havo (ik ga trouwens elke dag minimaal 1 x, meestal 2x naar mn paard) maar 1 a 2 dagen in de week vind ik wel erg weinig, dat is alleen een weekend? kan je dan geen 1 dag in de doordeweeks ? staan ze ver van je huis?
Dat kan in jou geval toch prima hoor, tenminste dat dénk ik. Er zijn echt paarden die nood hebben om iedere dag wat aandacht te krijgen, al is het maar een kleine poetsbeurt. Ik kom in drukke weken ook soms een week gewoon niet door school enzo. Mijn pony staat bij mensen aan huis, van 8u tot 14u op de weide en daarna op stal, wordt lekker doorgevoerd en stal uitgemest. Bovendien rijden de eigenaars van de andere 3 pony's (die tevens ook de vorige eigenaars zijn van mijn pony) m'n pony bij dus zij poetsen/trainen hem ook nog eens 2-3 keer per week