Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304
JessAndHope schreef:Lekker naar achter laten glijden! Daar zit dan blijkbaar het diepste punt van je paard. Had ook een paardje gereden zonder schoft, vond het zelf prettiger dan zo'n hoge schoft tegen je muts aan!
Fjordpower schreef:Inderdaad zou ik echt geen bbp kopen, dat is zonde van je geld.
Misschien is een bbp wel beter voor z'n rug, maar als jij niet bonkt, is er niks aan de hand.
Gewoon de even met een huishoudcentimeter meten, en dan een dekensingel in de goede maat kopen.
Maar als je glijd, moet je ook kijken naar je houding, als je heel snel naar achter glijd, kan het zijn dat je een beetje naar voren gebogen zit, hoeft niet veel te zijn, maar dat zou kunnen.
Ik weet ook niet precies waar je zit. Als je zit waar je normaal met zadel ook zit, kan je beter iets naar achter gaan zitten, want anders zit je dicht bij de schoft, en dat loopt af.
Genoeg tips? Alstu!
moonfish13 schreef:Fjordpower schreef:Inderdaad zou ik echt geen bbp kopen, dat is zonde van je geld.
Misschien is een bbp wel beter voor z'n rug, maar als jij niet bonkt, is er niks aan de hand.
Gewoon de even met een huishoudcentimeter meten, en dan een dekensingel in de goede maat kopen.
Maar als je glijd, moet je ook kijken naar je houding, als je heel snel naar achter glijd, kan het zijn dat je een beetje naar voren gebogen zit, hoeft niet veel te zijn, maar dat zou kunnen.
Ik weet ook niet precies waar je zit. Als je zit waar je normaal met zadel ook zit, kan je beter iets naar achter gaan zitten, want anders zit je dicht bij de schoft, en dat loopt af.
Genoeg tips? Alstu!
Nogal onzinnige mening, zeker als die pony verder goed uit te zitten is.
Barebackpads zijn prima, maar bij voorkeur een met anti slip.
Het scheelt 300% met barebackpad, ik heb er alleen vaak nog een gelpad onder met uitsparing voor de ruggengraat.
Het valt mij op dat mensen alleen geld uitgeven aan bithoofdstellen, zadels en heel veel dekjes.
Al het andere vinden ze te duur. Ik heb al veel lol gehad van mijn barebackpad.
Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 0 bezoekers