hoe kom je aan een verzorgpony??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esziiY

Re: hoe kom je aan een verzorgpony??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 21:37

gelukkig rieter anders had ik nu niet zo veel geleerd Haha!

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 21:48

haha Knipoog ja ik heb nu even shariff dat is de pony van Patrick Lodewijks verzorgen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 11:21

ikotje@ Volgens mij is de foto wat te groot zou je het de volgende keer willen verkleinen. En ik vind het idd niets weghebben van een haflinger.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 11:54

Ik krijg er toevallig net een bij:) .
Bij mijn poaard op de manege staat een vrouw met 12 pony's mijn moeder heeft gevraagd of ik ook een pony mag rijden en dat mag.
Ik krijg als verzorgpony een 3 jarige net ingereden arabier x andalusier

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 14:59

Wat leuk Nessie. Wauw 12 pony's zeg. Dat is niet mis.

Veel plezier ermee Knipoog

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 19:17

ja nessie mazzelaar Tong uitsteken

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:59

Nou ik zou er maar van genieten meis. Knipoog

asjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 16:46

ik had overal bij mij in de buurt bij pensionstallen een briefje opgehangen met wat informatie zoals me leeftijd hoe groot ik ben en hoeveel ervaring ik heb en dan maar afwachten of je een reactie krijgt. of op marktplaats kijken inderdaad en misschien met vriendinnen mee die ook een verzorgpaard hebben misschien staat er daar nog wel een paardje op stal die nog een verzorger nodig heeft veel succes met zoeken Knipoog

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 19:49

thanks Knipoog maar geen van mijn vriendinnen heeft een verzorg pony af die staad ver weg... Boos! mja...

apk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 20:02

Toen ik op marktplaats een advertentie plaatste voor een verzorger, kreeg ik gelijk 20 reacties... En inderaad msn/breezer taal is heel irritant, of ongelooflijk veel spellingsfouten. 1 mailtje was wel het toppunt: hAlLo ik ben Marielle en ik wil heeel graag je pony verzorgen ik zoek alsoo lang al 2 jar mar nog nix gevonden ik rei ook op de manege en daar hebbe se ook een ponie warop ik rij... en ik kan alles ook uitmeste peotse ...
en zo had ze dan een hele pagina volgeschreven.
Het was vast een aardig meisje geweest, maar als je dan nog veel wel leuke nette reacties krijgt is de keuze snel gemaakt.
Als je gewoon neerzet ik ben die en die zo lang zo oud... dit is mijn ervaring en ik zou het erg leuk vinden om uw pony te verzorgen, dan heb je denk ik de meeste kans.

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 21:02

ja zo (je laatste manier...) heb ik ook al op een paar advertenties gereageerd maar dan is het meestal te ver weg...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:03

Ik snap nog steeds niet waar al die meiden en jongesns hangen die een verzorgpony zoeken, ik zie zoveel advertenties maar ook hier in de buurt is helemaal niets te vinden.. nu zoek ik een leaseren kan ook weer niemand vinden...

gelukkig heb ik ewl een meisje dat 1 keer in de week wilt komen.. en ze doet het echt met veel plezier Lachen

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 21:11

er zijn echt zat mensjes die een verzordpony zoeken dus dat lijkt mij niet zo moeilijk of wel??

apk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:37

Nou... het is echt nog best moeilijk om een verzorger te vinden! Meestal krijg je wel superveel reacties, maar wat ik heb gehad was dat veel meisjes het na 2 keer opgaven. (in het begin superenthousiast, maar na 2 keer is het 'leuke' eraf ofzo) zat eerst nog aan mezelf te twijfelen, dat ik misschien zo erg was Tong uitsteken.. maargoed, ze mochten gewoon rijden, alles ermee doen eigenlijk, maar dan wel stal uitmesten. Maarja als het dan een keertje regent is het toch wat minder he Knipoog... Gelukkig heb ik nu wel een hele leuke verzorger, dus heb niks te klagen, maar heeft me toch zeker wel 2 maanden gekost (nadat ik advertentie had gezet) om eentje te vinden.

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:16

Jahh,, idd.. het VINDEN is ook geen makkie,,

Ik heb echt heel lang moeten zoeken tot ik mijn verzorgster gevonden had, veel advertentie's enzo, allemaal mensen die gewoon emailde maar die het eigelijk niet konden.
Dus gewoon 'leuke' intresse maar het niet waar kunnen maken.

Ik heb nu een hele leuke verzorger Ja op marktplaats gevonden Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 16:15

Ik heb ook op Marktplaats een verzorgpony gevonden. Ik heb gewoon in mijn advertentie gezet, mijn ervaringen hoe oud ik ben en dat soort dingen. Dat vinden mensen het handigst om te weten volgens mij, als ze een verzorgster zoeken.

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 20:23

ja ik denk het ook maar 2 maanden is niks.... ik zoek nou zeker meer dan een jaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 08:06

Bij mij is het tot 2 keer toe eigenlijk ''plotseling'' gegaan.. Achter in de polder woonde een gezin met een grote Shet en een oude Welsh, wij kwamen daar vaak met de hond langs lopen en op gegeven moment stonden ze daar met de Shet of ik er even op wou en dat ging zo leuk dat ik een keer heb aangebelt of ik mocht poetsen enzo en ze zagen mij bezig en hebben mij toen gevraagd af en toe ze te verzorgen en dat doe ik nu nog Tong uitsteken
Bij mijn verzorgfriezen was het ook geluk; ik ging met een vriendin mee naar een kennis van haar met paarden en ook zij hebben mij bezig gezien en vroegen mij of ik de paarden wou komen verzorgen/rijden enz.
En tja, heb jij niet zo'n kennis? Of kun je viavia iets regelen? Op de manege hangen ook vaak advertenties!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 08:50

ik was gewoon een beetje aan het kijken op bokt en toen kwam ik hillegom tegen dus ik kijken en bleek dat die vrouw een verzorgster zogt dus ik helemaal blij Tong uitsteken

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 08:54

guluk!!
ja er heeft nu iemand op mijn advertentie gereagerd... maar dat zal zoals gewoonlijk ook wel niet door gaan
(zie mijn onderschrift)

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 18:28

_lucy_@ Ik duim voor je dat het wat word. Wat voor bijrijdpaard is het?

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 18:37

weet ik niet ze zou wat rond kijken op haar manege... want haar paarden staan te ver weg

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:21

Oke.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:31

Het hangt er vanaf hoeveel ervaring je hebt maar je kunt ook eens wat rond gaan vragen bij fokkers in de buurt. Mijn ervaring is dat veel fokkers wel graag iemand hebben die hun help met paarden inrijden etcetera. Ook gewoon rondvragen in buurten waar veel mensen met paarden wonen. Zo heb ik een tijdje zeven shetlanders en een welsje mogen verzorgen. Je hebt namelijk vaak mensen die niet bewust opzoek zijn naar een verzorger voor hun pony/paard maar als er iemand langs komt denken waarom eigenlijk niet. Veel geluk ermee en je vind vast wel een leuke verzorgpony Knipoog

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 18:26

dank je Lachen
ja ik rij nu 6 jaar en ik denk niet dat ik echt een pony/paard kan inrijden.... ja ik weet het niet hoor nog nooit geprobeerd...
mja ik weet niet ik heb al willen vragen bij mensen maar ja is dat dan echt niet te aso??