Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ClaudiaDer schreef:kwita schreef:als je uberhoubt vlees lust is paardenvlees niet anders hoor, dat zit tussen je oren!
Ben ik helaas niet met je eens. Paardenvlees heeft een wat zoetige smaak wat ik persoonlijk niet lekker vindt.
Elk vlees smaakt volgens mij anders, waarom zouden we anders zoveel soorten hebben?

Maar als je je paard hetzelfde kruidt als je rund (wij doen altijd alleen een beetje peper en zout) dan vind ik het verschil verwaarloosbaar.
LisaXLoll schreef:Oh. ik heb nog even iets te zeggen![]()
Mijn moeder zegt altijd , paarden worden er niet voor gefokt.
Kippen , varkens of wat dan ook , worden voor de slacht gefokt , hebben een verschrikkelijk ''leven'' en worden vervolgens geslacht en gegeten.
Paarden hebben ( als het goed is .. ) een fijn en goed leven gehad en vervolgens , als ze zelf niet meer kunnen en willen word er een einde aan gemaakt.
Iriscope schreef:Dat is wel heel kort door de bocht, als er in heel het westen geen vlees meer zou zijn, dan zouden we hier ook een probleem hebben en op andere manieren aan ander voedsel zoals groenten moeten komen...
Als we alle voetballers minder salaris zouden laten krijgen en dat gebruiken om eten te kopen dan was de hongersnood ook allang opgelost.
Er zijn wel betere dingen die we kunnen doen om mensen te helpen in de wereld, dan zulke voorstellen die in de praktijk niet haalbaar zijn.
Iriscope schreef:Dat is wel heel kort door de bocht, als er in heel het westen geen vlees meer zou zijn, dan zouden we hier ook een probleem hebben en op andere manieren aan ander voedsel zoals groenten moeten komen...
Als we alle voetballers minder salaris zouden laten krijgen en dat gebruiken om eten te kopen dan was de hongersnood ook allang opgelost.
Er zijn wel betere dingen die we kunnen doen om mensen te helpen in de wereld, dan zulke voorstellen die in de praktijk niet haalbaar zijn.