XxFyrstaxX schreef:Biancaa schreef:Als je ze samen in een klein rot kooitje stopt dan is de kans dat ze gaan vechten inderdaad erg groot, in een grotere kooi/binnenvoliere is die kans dus heel klein.
Mannetjes zingen tegen elkaar, dus dan blijven ze zingen, zet je er een vrouwtje bij dan gaat hij juist zingen om het vrouwtje te plezieren. Dus met andere woorden, kanaries zingen eigenlijk altijd wel, tenzij ze ziek zijn of vrouw
Oh. Ik weet er eerlijk gezegd niet zo heel veel vanMijn moeder had (toen we hem net hadden) geïnformeerd bij de eigenaar van de dierenwinkel. Ik weet trouwens ook niet of hij echt een maatje nodig heeft. Kun je dat aan een kanarie zien of is dit echt een hele domme vraag?
Hihihi geeft niet hoor, ik weet eigenlijk niet hoe je dat kunt zien (of ze eenzaam zijn). Het is ook wel een ding van nu hoor, vroeger werden ze allemaal alleen gehouden en was er geen hond die ernaar kraaide. Nu is het zielig dus moet er een vriendje bij.
Nu ben ik zo'n muts die wel alles in paren houdt (ook onder het mom omdat het zielig is), dus ik heb 2 valkparkieten, 2 cavia's, 2 honden maar wel 1 kat maar die vloog de 2e kat aan en wel 1 paardje tot nu toe, maar die heeft er 1 in haar buik en ze staat wel samen met andere paarden uiteraard
@Anoli dat is wel bijzonder dan, een vrouw zingt echt heel zelden, die moet zelfs geen uitgesproken kleur hebben want de man moet imposant zijn (daarom het felle geel van de kanarie van TS) maar met het fokken van tegenwoordig weet je toch niet meer wat je aantreft
Mijn moeder had (toen we hem net hadden) geïnformeerd bij de eigenaar van de dierenwinkel. Ik weet trouwens ook niet of hij echt een maatje nodig heeft. Kun je dat aan een kanarie zien of is dit echt een hele domme vraag?