Alleen heeft ook zijn streken.
Braaf Is niet saai, braaf Is gewoon stabiel.
En ergens voel ik de vakantie perikelen in dit topic
pennymeisjes die zich vervelen enz. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pennymeisjes die zich vervelen enz. faunty schreef:Zoek een leerpaard , jij kan oefeningen leren bij de dressuur of goed leren springen , en je zus en moeder kunnen rustig de basis leren.
Zoek een paardje die in iedergeval 12+ is .
HORSES2002 schreef:Wij zijn een paard aan het zoeken maar ik heb een probleem. Het paard wordt voor mijn moeder mijn zusje en ik. Alleen ben ik gevorderd en mijn moeder en zusje beginners. Dus hun zoeken zon super braaf paardje dat alles kan en niks stouts doet. Alleen vindt ik dat soort paarden super saai. Ik hou juist van paarden met veel pit en temperament.Wat moet ik doen??
Esmee_98 schreef:HORSES2002 schreef:Ik ben wel 13 maar zie der ouder uit en rij sinds dat ik 3 ben (toen reed ik op zon schetlandertje 2x per maand een halfuurtje)
Ik snap niet hoe ouder eruit zien enige invloed heeft op je rijkunsten?
Een braaf paard hoeft niet saai te zijn, zoals gezegd. Wanneer je er fanatiek mee gaat trainen, loop je vanzelf wel tegen problemen aan. Die problemen oplossen is juist ontzettend leerzaam. Je leert je paard en jezelf zo kennen.
alice0cullen schreef:Met advertenties moet je leren tussen de regels door te lezen. Wat de een braaf noemt, is voor de ander levensgevaarlijk. Wat een zadelmak noemt is voor een ander onbeleerd enz.
Dus gewoon gaan kijken en dan bekijken wat voor dier het is. En zadelmak maken of doorrijden is echt wel even wat anders dan een paard een goede proef door sturen, voor beide is er een andere mentaliteit nodig.
(zo niet, dan wil ik het graag uitleggen om bij ts meer duidelijkheid te scheppen)
zoals al eerder is gezegd, braaf betekent niet saai.