Irritant meisje, wat moet ik doen???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wat moet ik doen? (Lees eerst het verhaal)

Naar mijn juf gaan en vragen of ik en mijn bpf in een andere groep mogen
3 (12%)
Of zij naar een andere groep mag
Geen stemmen
Het zo laten
9 (36%)
1x heel boos doen
3 (12%)
Anders..... Zet het in de reacties
10 (40%)

Totaal aantal stemmen: 25

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:07

Jullie zullen ongeveer toch hetzelfde niveau hebben, anders zaten jullie niet bij elkaar in de les. En als je je irriteert aan anderen in de les, is het misschien een idee om privéles te nemen?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:08

wat maakt het niveau nou uit :+ niemand wordt geboren als Anky hoor :D Iedereen moet ergens beginnen ;)

Is geen fijne eigenschap hoor je verheven te voelen boven 'dat kind'.

Let gewoon fijn op jezelf en wees een fijn medemens voor de ander en help haar door aardig te zijn en niet door haar naar beneden te halen.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 21-09-15 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:08

Als je een goede instructeur hebt maakt het helemaal niet uit dat jullie verschillen in rijervaring. Dat benadrukken is niet nodig. Gewoon vriendelijk uitleggen dat je liever alleen je lease-pony verzorgt.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:09

Xdeetjex schreef:
XxFlossxX schreef:
"Communiceren" dat is het toverwoord. Praat erover met het meiske. Ze is nieuw en zoekt denk ik gewoon wat aanspraak met jullie! En het maakt niks uit of jij b2 rijdt en zij 'maar' b1 , iedereen is een keer begonnen en iedereen is gelijk ;)

Nog voor de duidelijkheid zij rijdt nog geen eens A1 en ik b2 mijn andere vriendin uit de les rijdt b1

Maar wat maakt dat nu in hemelsnaam uit?!
Iedereen is wel eens hetzelfde begonnen, op het zelfde 'beginniveau'.

Vind het eigenlijk wel zielig voor het meisje dat ze zo buitengesloten word, terwijl ze gewoon vrienden wilt maken.
Hier reageren op enkele zinnentjes met oa ja we zijn beter en dit en dat heeft eigenlijk geen nut.

Zou haar volgende keer zeggen dat ze andere vriendjes moet zoeken, dat er veel betere vriendjes zijn waar ze wel toegelaten zal worden.

Xdeetjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 21:09

vuurneon schreef:
wat maakt het niveau nou uit :+ niemand wordt geboren als Anky hoor :D Iedereen moet ergens beginnen ;)

Let gewoon fijn op jezelf en wees een fijn medemens voor de ander en help haar door aardig te zijn en niet door haar naar beneden te halen.

Ze moet in de beginnersles!!!!!!!!

vuurneon

Re: Irritant meisje, wat moet ik doen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:10

Ze moet niets, beslis jij niet :+

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:10

Xdeetjex schreef:
vuurneon schreef:

Adem in, adem uit. Probeer rustig te antwoorden anders eindigd dit dadelijk in een reltopic :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:11

Xdeetjex schreef:
melody7 schreef:
Wat dacht je van gewoon een keer rustig uitleggen dat je je lespony liever zelf afzadelt. Dat je dat zelf ook leuk vind en ze misschien beter aan de instructrice kan vragen of ze een andere pony mag borstelen.

Ik snap niet zo goed wat het er toe doet dat jij b2 rijd en zij b1, wat maakt dat nou uit :+
Ik zit in een les met mensen die net rijden terwijl ik 11 jaar rij maar er zijn er ook die nog veel meer ervaring hebben. Voorheen waren er zelfs ook wedstrijdruiters bij. Als je instructrice goed les kan geven maakt dat helemaal niets uit.

Ze geeft nog nooit een wedstrijd gereden en ander meisje uit mijn les rijdt b1

Wat maakt dat uit? Je doet nu net alsof jij al een topruiter bent en zij een beginner die jou heel erg tegen houdt, maar dat valt allemaal wel mee joh. Daarnaast wil dat ze geen wedstrijden heeft gereden ook niet zeggen dat ze niet goed rijd.

Als jij blijkbaar vind dat je minder goed les krijgt doordat dat meisje in je les is gekomen dan moet je het daar met je instructrice over hebben, want blijkbaar krijg jij dan niet genoeg aandacht?

Maar nogmaals, ik ben van mening dat ervaring in een les niet uit moet maken.

Ik vind je echt gemeen overkomen, gun dat meisje gewoon een leuke les.
Laatst bijgewerkt door melody7 op 21-09-15 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

heidy_wilco

Xdeetjex schreef:
vuurneon schreef:

Jij moet maar eens naar een cursus 'Hoe aardig en respectvol naar onze medemens zijn'.

Als jij er niet blij mee bent ga je toch zelf weg? Hoeft zij niet de dupe van te worden.
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 21-09-15 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Memere

Ik denk dat eens beter bij Anky moet gaan lessen of nog beter..dat je ouders je leren niet zo neerbuigend te doen tegenover andere mensen.
Iedereen leert, jullie zaten ook ooit in de beginnersles.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:12

Lijkt mij een strak plan dat jij privéles gaat volgen, kun je dat niet met je ouders overleggen?

Is voor dat meisje wel zo leuk om geen les meer te hoeven hebben met meisjes die zo op haar neerkijken, kan ze gewoon lekker in die les blijven en jij met je vriendin op privéles.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 21-09-15 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Een meisje zoals jij vond ik altijd weer het irritante meisje. Jullie zitten allebei daar omdat je van paarden houdt en beter willen leren rijden. Pas op met zo'n houding naar andere mensen want dat vinden heel veel echt niet leuk en kan je nog wel eens problemen mee krijgen

Zoe_97

Xdeetjex schreef:
vuurneon schreef:

En jij moet een opvoeding hebben --"
Wat ben jij een onaangenaam persoon seg.. Een beetje respect voor je medemens graag!
Is een beetje normaal reageren zo moeilijk?

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:13

Heb je wel eens nagedacht hoe het is om in haar schoenen te staan? Hoe zou jij behandeld willen worden door de andere kinderen uit jouw les als jij nieuw zou zijn, niemand kent en nog veel moet leren?

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:13

Dus als zij haar rondje moet draven moet jij 10 minuten in een hoekje stilstaan? Lijkt me dat je dit met je instructrice kan bespreken.

En doe even wat aardiger zeg. Van wat ik lees mag jij nog blij zijn dat zij naar je toe komt om te helpen met je pony.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:14

zou bijna gaan denken dat we hier met een echte pestkop te maken hebben en dan bedoel ik jouzelf en niet dat meisje. Al rijden jij en je vriendin zzl of wat dan ook, dat maakt toch niks uit in de omgang met andere ruiters/amazones??!!

SolmyrkviJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:15

Pfoe wat een attitude. Van wat ik hoor zit jij ook gewoon in een beginnersles, dus zit zij daar ook prima om alles rustig aan te leren.

Wat je moet doen? Jezelf een schop onder je kont verkopen en aardig tegen dit meisje doen. Over een jaar of 3/4 lees je dit topic terug en kan je jezelf wel voor je kop slaan van schaamte.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:16

:')

Xdeetjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 21:16

Dit is allemaal verzonnen jullie zijn dikzakken

Flux

Re: Irritant meisje, wat moet ik doen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:17

:')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:17

Jij hebt een leasepony. Jij rijdt 'hoger'. Dus jij bent beter?
Ik vind dit ronduit asociaal pestgedrag zoals je nu praat. Dat je met je leasepaard bezig wil zijn, begrijpelijk. De rest? Absoluut niet.

Rare mensen op deze wereld :')

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 21:18

Xdeetjex schreef:
Dit is allemaal verzonnen jullie zijn dikzakken

:') :') :')

SolmyrkviJarig

Gefeliciteerd TS :')

Munnie

Whahahahahaahhaahahahah ik kom niet meer bij!
Stoere meid met een lease manege pony. Toppie jij komt er wel :')

vuurneon

Ik ben te oud voor dit soort onnozele puber grapjes...